Erkekler, kadınlardan kısa olunca tam olarak ne oluyor?

Kadınlar, erkeklerden kısa olunca problem yok. Fakat erkekler, kadınlardan kısa olunca problem oluyor.

170 Erkek - 170 Kız ✅
170 Erkek - 150 Kız ✅
170 Erkek - 180 Kız ❌

Bu neden kaynaklanıyor peki? Çoğu kadına bakıyorum "ilişkide denge, ilişkide denge" diyip duruyorlar. Fakat burada niye bi denge yok? Ne oluyor yani erkek sizden kısa olursa?
Erkekler, kadınlardan kısa olunca tam olarak ne oluyor?
Cevapla