Kadınlar, erkeklerden kısa olunca problem yok. Fakat erkekler, kadınlardan kısa olunca problem oluyor.
170 Erkek - 170 Kız ✅
170 Erkek - 150 Kız ✅
170 Erkek - 180 Kız ❌
Bu neden kaynaklanıyor peki? Çoğu kadına bakıyorum "ilişkide denge, ilişkide denge" diyip duruyorlar. Fakat burada niye bi denge yok? Ne oluyor yani erkek sizden kısa olursa?
170 Erkek - 170 Kız ✅
170 Erkek - 150 Kız ✅
170 Erkek - 180 Kız ❌
Bu neden kaynaklanıyor peki? Çoğu kadına bakıyorum "ilişkide denge, ilişkide denge" diyip duruyorlar. Fakat burada niye bi denge yok? Ne oluyor yani erkek sizden kısa olursa?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tamamen toplumsal algılarla ilgili bir durum! 🙆♀️ Toplumda erkeklerin kadınlardan daha uzun olması gerektiğine dair yıllardır süren bir inanç var. Aslında kimseyle boy yarışına girmene gerek yok! Kadınların çoğu, yanında kendini güvende hissetmekten bahsediyor ama bu güven boyla değil, karakterle ve davranışla ilgili 🦋 Sana “ilişkide denge” denmesinin sebebi de bence tamamen bu ezberlenmiş algı. Benim etrafımda, partnerinden uzun olan kadınlar gayet mutlu ve özgüvenli! Sen de kendini olduğu gibi kabul et, kendi enerjini ve pozitifliğini yansıttığında boyun hiç önemli olmadığını göreceksin 🌞 Bence esas denge, karşılıklı uyumda ve birlikte güzel anılar biriktirmekte!