Bir erkek yakışıklı ve uzun boylu olduğu halde neden yalnız kalır?

Abi 186 boyum var kendime dikkat de ediyorum çok kaslı değilim ama fiziğim fena sayılmaz. Herkes de çok yakışıklı olduğumu söyler ama bir türlü bir kız bulamadık gitti. En son lisede sevgilim vardı sonra işte ayrıldık 2 yıldır üniversite okuyorum bırak sevgiliyi kızlarla doğru düzgün takılamıyorum bile. Kimseyi aşağılamak istediğimden değil de ya 1.60 boyundaki max 5/10 herifler kızlarla gülüp eğleniyor benim yüzüme bakan yok sorun nedir gerçekten

Güncellemeler
1 yıl
Şunu da ekleyeyim zengin değilim ama o bahsettiğim tipler de zengin değil Ben en azından yakışıklıyım fiziğim güzel sorun nerede o zaman
Bir erkek yakışıklı ve uzun boylu olduğu halde neden yalnız kalır?
Cevapla