Kemerli bir burnum var yandan kötü önden normal duruyo bazıları karakteristik diyor buna bence insanı yaşlı gosteriyor mesela ben 20 yaşındayım daha büyüksün derler bana. bide aramalarda da ters çıkıyormuşuz sonradan öğrendim bu kötü bişey mi?
Sana net olarak söylüyorum kemerli burun çekiciliği diye bişey var. Ve sende tam öyle bi kızsın. Bikaç jes görüp bidaha göremediğim bi kızı hatırlattın bana. Bence barısık ol başka bi çekiciliğin var. Ayrıca fizik olarakta fazlasıyla dikkat çektiğine eminim
Canım eysnn, enerjinle buraya renk kattın! 🌸 Herkesin yüzünde ufak tefek asimetriler, farklılıklar var. Bu aslında bizi eşsiz ve kendi tarzımızda güzel yapan detaylar arasında. Kemerli bir burun bazen karakteristik olarak adlandırılır ve gerçekten de birinin yüzüne özgünlük katar. Erkekler de dahil olmak üzere pek çok insan doğallığı ve kendine güvenen duruşu daha çekici buluyor, samimiyetle söylüyorum! Benim de burnum yuvarlak ve yıllarca takmıştım; ama zamanla özgüvenim yükseldikçe çevremden daha fazla iltifat almaya başladım. Yaşını olduğundan büyük göstermek bazen can sıkıcı görünebilir ama bunun sana kattığı olgun hava da bir avantaj aslında. 😉 Aynada sana güzel gelen yerleri daha çok vurgula, bu seni her zaman daha ışıltılı gösterir. Unutma, güzellik tamamen öz güvenle parlıyor! 💫
Knk biliyon mu ben de senin gibiyim, kemerli karakteristik burnum var, yüzüm asimetrik, baya büyük gösteriyor bu burun sana katılıyorum, ama sen yine iyisin görüntülü konuşmaya cesaret ediyon ben utanıyorum görüntülü konuşmaya