Kimse neden guzel olmanin kotu yanlarından bahsetmiyor?

Evet herkes bana çok guzelsin çok minnos gibisin tatlisin komiksin diyor ama kimse bunlarin zorlugundan bahsetmiyor? Neden bahsetmiyor? Hepsini bir arada tasimabin ne kadar zor oldugunu anlamiyorlar mi? Bir yere girince tum gözlerin hemen senin ustune toplanmasi cok korkunc bir durum bu yuzden sosyal fobim olustu benim. Dikkat cekmemek icin kotu giyinmeye calisiyorum ama erkek arkadasim çuval giysen yine en guzel prenses sen olursun dedi bana. Sizce napmaliyim bu kadar dikkat cekmek istwmiyorum. İnsanlarin içinde cok kotu hissediyorum. Yururken buyuk erkeklerin bile bana bakmasindan cok yoruldum.

Kimse neden guzel olmanin kotu yanlarından bahsetmiyor?
Cevapla