Derdimi anlatınca neden herkes sadece 'takma kafana' deyip geçiyor?

Ne zaman bir derdimi anlatmaya çalışsam, karşımdaki hemen “takma kafana” deyip geçiyor. Ama bazı şeyler gerçekten o kadar kolay geçmiyor. Sanki beni anlamaya çalışmıyorlar da, sadece susmamı istiyorlar gibi. İnsan bazen sadece dinlensin, anlaşılsın istiyor. Her şeyi geçiştirmek zorunda mıyız? Gerçekten bu cümleyi kuranlar ne hissediyor, ne düşünüyor? Yoksa artık kimse kimsenin yükünü taşımak istemiyor mu?
Güncellemeler
11 ay
1. En iyi yorum
Derdimi anlatınca neden herkes sadece 'takma kafana' deyip geçiyor?
Cevapla