Güzel/yakışıklı değilim diye eşimden memnun olmama hakkım olmaz mı?

Selaaammm 🌸

Komik şeylere bakarken şu görsele denk geldim ve sorguladım...

Diyelim ki güzel değilim, eşimi beğenmek zorunda mıyım?

Güzel/yakışıklı değilim diye eşimden memnun olmama hakkım olmaz mı?
Güzel/yakışıklı değilim diye eşimden memnun olmama hakkım olmaz mı?
Cevapla