Selaaammm 🌸
Komik şeylere bakarken şu görsele denk geldim ve sorguladım...
Diyelim ki güzel değilim, eşimi beğenmek zorunda mıyım?

Selaaammm 🌸
Komik şeylere bakarken şu görsele denk geldim ve sorguladım...
Diyelim ki güzel değilim, eşimi beğenmek zorunda mıyım?

Gayet sorgulanacak bir görsel olmuş yalnız 🤣 Durum trajikomik ama ben mizah kısmından başlayıp soruna geçicem.
Şimdi o gözlerle adamı o şekilde görmesi normal 😂 Gazetenin bakışlara gönderme yapması ve hisli bakıyor diyerek mizah yapayım derken kendisine güldürmesi daha da komik 🤣
Şimdi ciddileşelim 🤓
İlk olarak gözler veya herhangi bir yerinde farklılık olan kişilerle dalga geçmek veya eğlenmek normal değildir. Hepimizin başına gelebilir.
Fakat kişinin kendisinin de farkında olması gerekir. Önce kendisi kendini bilecek ki diğerleri de bilsin. Burada kendine bakmadan bunu söulemesi hoş olmamış.
Sorunun özüne gelirsek kişi kendini biliyorsa güzel/yakışıklı olmadıgını objektif olarak görüyorsa ama başka iyi yönelerinin farkındaysa memnun olmama hakkı da vardır.
Aslında benim bahsettiğim de tam olarak bu... Cehaletini zamanla gördüysem birinin ya da kibrini, onu aynı görmek zorunda değilim çirkin olduğum için
Tabii ki değilsin çirkin ya da güzel olarak haklar verilmiyor.
Yani güzel olan kadınların bütün erkekleri beğenmeme lüksü olmadığı gibi bütün çirkinlerin de herkesi beğenme gibi bir zorunluluğu yok!
Ayrıca insana demezler mi çirkin kadın yoktur az fitre vardır diye...
Hay yaşa ya... Evlendikten sonra cahil olduğunu gördüm, gözüme çirkin görünmeye başladın diye neden ben suçlu oluyorum ki 🤷🏻♀️😂
Kesinlikle katılıyorum sana ayrıca fikirler değişebilir! Dün aşk dolu bakan gözler bir anda kör olur
O aşkın ölmesine sebep olduysan ve kendini göstermediysen o çöküşün ortak mimarlarındansın 🙃
Baş mimarı diyelim hattta
Mantıklı insanları seviyorum... İyi ki varsınız ya 🌸
Sen de akıllı ve mantıklı bir kadınsın boğa olman dışında hiç bir sorunun yok 😀
Hahahahah Başak burçlarının da en yakın olduğu burcun Boğa olması dışında bir problem yok 😂😂
Boğa Başak hastalıklı ilişkiler evet uyumlu ama hasta 😀
Ahahahahahs sanki çok normalmiş gibi 😂
Ben normal değilim bir kaç eksik dışında hatta mükemmel -1 im😀
O yüzden lütfen hastalıklı vs eleştirmeyelim ahahahsh
Hastalıklı olan beraberlik demiştim boğalar değil 🙄 yoksa severiz sizi
Ona zaten bir şey demedim ben ki ajdkgk
Ya bu işlerde ürünlerde olduğu gibi iade süresi olmalı.. ya da her atıyorum 5 yılda bir tekrar sorulmalı... Uru'den memnunsanie onaylayın gibi... :))
Hahahaha kesinlikle katılıyorum 😂 gerçekten sevdiğini iddia eden ama elde edince salan insanlar da böylece kaybetme korkusuyla daha etkin olmak durumunda kalırlar ve heyecan da bitmez 🤷🏻♀️
Aynen öyle.. Düşünsene onay süresi yaklaşınca cosan insqnlarla dolar ortalık çünkü biz son ana kadar bekleriz.. Ama o son bir hafta onay haftası inanılmaz olur :))... ya da şartname olacak bak koseullar ve yapılacaklar bunlar diyip imza atacak uymazsa solzeme fesih hakkın olacak.. İnsqn bir anda gaza gelip evleniyor sonra bir süre sonrq pişman.. Her anlaşmanın çıkış maddesi vardir :))
Zihnimi okuyorsunuz sanırım hahaha ben de tam olarak böyle düşünüyorum 🥹😂
Dert ortak olunca.. zihin okumaya gerek kalmıyor :)) hoş ben derdi bıraktım geride :)
Hahahah dert yok ayol dert yok ,🫢😂
Teşekkür ederim :))
İşte dış görünüş için evlenen insanların hazin sonu sjejjddk oo kalbi sevmek lazım, o karakteri sevmek lazım. Dış görünüş kalıcı değill di zaten bunun bilincinde olmak lazım. O gözleri sevmek lazım o gözlerii. Gözler asla değişmez. Her baktığında kalbi hoplatmayacaksa yemişim o aşkı.. en yakışıklı da olsa bakmam yüzüne.
Seelamm! 💕 O kadar güzel bir noktaya değinmişsin ki! Kendini güzel bulmasan bile, bir partneri beğenmek, saygı duymak ve çekici bulmak tamamen içsel ve bireysel bir şey. Kimse “güzel değilim, o yüzden eşime razı olmalıyım” diye bir zorunluluk hissetmemeli. Herkesin gönlü, kalbi başka türlü çalışıyor ✨ Estetik bakış, duygular ve hatta karşılıklı enerji, hepsi çok önemli. Bence bir ilişkide fiziksel çekimden çok daha fazlası var. Senin mutlu ve huzurlu hissetmen en kıymetlisi! Kendini ve tercihlerini hafife alma sakın, herkes en iyisini hak ediyor! 💖
Cevap
20Cevap
Beğenmediğin adamla neden evlendin o zaman , diye sorgularım ben de😀
Sorun yeni sorucuklar doğuruyor bebeğim sjjkk
Başlangıçta hormonların etkisiyle güzel gelmiş sonrasındaysa kişiliği yüzünden tipi de çirkin gelmeye başlamış olabilir çiçeğim 😂
Kapatılmasın kız sadece kontrol altına alınsın 😂😂
Offff kapatılmasın da ama ya onlarsız da olmuyor 👀😂
Olabilir tabi, mesela benim yanıma da Angelina Jolie yakışır daişte başka dünyaların insanlarınız adfadsf
Ahahahahs bana da Tom Hardy yakışır da ben Türkiye şubesini aldım ajajsjdjf
Bir tane daha cevap vardı kim neden çekti onu akdkgk
Sen vardın o sıra tek ondan akdkg
Offff belki sensindir diye sordum tm
Skskfkg
Şimdiye kadar aklın nerdeydi diye sorarlar insana..
Güzellik sabit kalan bir şey değil ki yaşanan olumsuzluklar, kötü karakter de o insanı zamanla çirkin görmemize sebep olabiliyor 🙃
Güzellikten kastın karakter ve davranışsalsa dediğin gibi olabilir ama burada vurgulanan şey dış görünüş kesinlikle..
Sıkıntı şu ki kimi insanlar normalde güzel olarak gördüğü kişileri karakterindeki çirkinlikler yüzünden zamanla fiziksel olarak çirkin bulmaya başlayabiliuorlar.
O yüzden evlenmemek lazım..
Evlilikte değil sıkıntı evlenene kadar farklı evlendikten sonra farklı olanlarda
detaycılığım ve gözlem yeteneğim bu konuda beni yanıltmaz pek..
Detaycı ve gözlemci bir insan zaten evlenmez hahahahah 😂
Belki kendini aşağısında görür insan, yani pek mümkün.
Sonuçta yaşananlar da insanı çirkinleştirebiliyor 🤷🏻♀️
Ben de karşımda dünyanın en güzeli olsa da karakterinden dolayı b*kmuş gibi görebilirim mesela
Aynen ele 😂
Biraz zor bir soru :D
Olur tabii ki evlenmek kadar boşanmakta normal.
Katılıyorum
Tabi ki olabilir de Burası Dünya ve bizler bura da Kişi ve insanların ne kadar haklı oldukları ile ilgilenmiyoruz. Lütfen çok değerli Değerli Hak Aşığı... Uhrevi hayatı ilgilendiren...
Su bi gerçek yakisikli erkekler cirkin kadinlarla cirkin kadinlar da yakisiklilarla evleniyor 🙂
evlenmeden önce aklın neredeydi diye sormazlarmı adama
Sonra çirkinleşti belki?
güzellik geçici sen karakterini sev
Güzellik görece, Fatma Akçicek aynayı pek kullanmamış kesin
kendinden bihaber
"Evdenmeden önce aklın neredeydi kuş beyinli" deme hakkını verirsin insanlara ve haklılar da.
Ya sen hangi kavgada erkeğin. Haklı olduğunu gördün ki 🙈
Al beni al all beni all diye gezer sonra kocayı da kaybedince
Yakisikli degilim evlenmesin
Karakterin iyi gelirse en yakışıklı olarak sen görünebilirsin. İkili ilişkilerde güzellik genelde içsel ilişkiyle bağlantılı oluyor
Ben aska sevgiye inanmiyorum onlar yeşilcam filmlerinde olur
Aşk değil de sevgiye inanıyorum ben. Umarım bulur ve yanıldığını anlarsın 😊
Yok be saol
İnsan firlama. olunc aher hakka sahip bence :))
Fırlama olmakla ne ilgisi var ki,
Mumdan çıkmış yangın! Teyzeye sahip çıkalım! 😬
Begenmiyorsan sevmiyorsundur
Başta almasınlar o zaman birbirlerini..
Olabilir elbette ..
Bence de olmalı
Olur tabi neden olmasın 😅
Bence de olmalı... Bir zamanlar beğendim diye neden sonsuza kadar beğenmek zorundayım ki? 😂😂
Ya da gerçek yüzünü gördükten sonra Brad Pitt olsa çirkin gelebiliyor mesela 😂
O yüzden ben kadını haklı buldum 🤪😂😂
Ahahahahah her şeyin başı kendini beğenmek ve sevmekten geçer 😂
Belki sen körsün 🤪🤪😂🤣🤣düşman olamaz mı?
Mühim olan karakter deyip susuyorum.
Biri de dememiş ki sen körsün anhshdd
Aynı sen
Evet ben de şaşı ve çirkinim 🥹 neden yüzüme vurdun ki
Biliyoruz
Özür dilerim çirkin olduğum için 🥹
KS den gidebilirsiniz 😂
Tamam abi sen istediğin için gidiyorum 🥹
Güzel haber
Gizlisin de engelleyemiyorum aç hesabı engelliyim ya da engelle hadi yorma beni abicim
Üzüldüm
Kıyamisu
Evet
Sus kalbimi kırdın gizli bana çirkin dedin
Gittim tamam
Bye
Saçma
Neden olmasın
Değilsin 😅
Anlamada ama evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?