Dişlerini mesela hergün fırçalamaz. Halbuki dişleri zaten kötü durumda ve sarı, daha çok özen göstermesi gerekir bence bu durumda..
Dişçiye gitmesini söylediğim de ise sinirleniyor. Sanki artık tamamen ümidi kesmiş pes etmiş gibi.
Ben küçükken annemler dikkat etmedi diye böyle oldu diyordu ama evlendikten sonra anladım ki sorun kendisindeymiş bence.
Yağlı bir şey yer mesela eliyle, misal et falan.. sadece kağıt mendil ile siler elini yıkamaz
ben mesela öyle rahat edemem
hergün işten geldikten sonra duş almaz
5dklık bir şey oysa, üstelik inşaatta çalışıyor🤷♀️
Sakalı saçı uzamış iyice , kuaföre git diyorum , vakit mi var diyor
anlayacağınız her şeyi işe yüklüyor
para kazanmak onun için ön planda şu an
ama bence bakım ve sağlıkta çok önemli
ben bakımlı bir eş istiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer