Eşim çok bakımsız biri, rahatsız oluyorum. Bakımlı bir eş istemeye hakkım yok mu?

Dişlerini mesela hergün fırçalamaz. Halbuki dişleri zaten kötü durumda ve sarı, daha çok özen göstermesi gerekir bence bu durumda..

Dişçiye gitmesini söylediğim de ise sinirleniyor. Sanki artık tamamen ümidi kesmiş pes etmiş gibi.

Ben küçükken annemler dikkat etmedi diye böyle oldu diyordu ama evlendikten sonra anladım ki sorun kendisindeymiş bence.

Yağlı bir şey yer mesela eliyle, misal et falan.. sadece kağıt mendil ile siler elini yıkamaz

ben mesela öyle rahat edemem

hergün işten geldikten sonra duş almaz

5dklık bir şey oysa, üstelik inşaatta çalışıyor🤷‍♀️

Sakalı saçı uzamış iyice , kuaföre git diyorum , vakit mi var diyor

anlayacağınız her şeyi işe yüklüyor

para kazanmak onun için ön planda şu an

ama bence bakım ve sağlıkta çok önemli

ben bakımlı bir eş istiyorum

Eşim çok bakımsız biri, rahatsız oluyorum. Bakımlı bir eş istemeye hakkım yok mu?
Cevapla