Güncellemeler
1 yıl
Tamam temiz görüntü daha bir hoş aöa benim de göz önümde değil sonuçta
Kimse görmüyor ve bacaktaki kılın olmasının bir zararı yok bana. Sizce yanlış bir düşünce mi
boş yere sürekli ağda acısına katlanmak var o bölgede..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
kendi bedenin kendi kararın.
Yani kimsenin görmesi önemli değil ki sen görüyorsun Ayrıca kendi vicuduna dokunurken o tüy kıl hissiyatı rahatsiz etmiyormu ben çok rahatsiz oluyorum pürüzsüz olmak zorunda
Jiletle alıyorum ben ya kimse görmesin ben rahatsız oluyorum... Senin tercihin
Jilet çok kolay bir yöntem pratik ama herkese uymuyor kalınlaştırabilir
Sadece erkekler için mi bakımlı olmayı hedefliyordun
Hayır zaten bir süre sonra lazere gitme düşüncem var. O zamana kadar neden kendime geçici bir şey için acı çektireyim
Tercih senin. Önce kendini sev. Mesela bacak tüylerini aldır ve onları okşa 😁
Sen bir sorun görmüyorsan bir sorun yoktur demektir.
Yine de kendi kişisel sağlık ve estetiğin için dikkat etmelisin bence
“Kimse görmüyor..” kimse icin degıl kendin için yapıcak ya da yapmıcaksın.
bence çok da gerekli değil ama evlenince al o zaman olmaz lazere gut
sağlıkçıyım istersen sor sorunu
Üff bi siz anlıyorsunuz
evet biz anlıyoruz
Bende kız olsam öyle sık sık almazdım sonuçta bir ben görüyorum öyle bacaklarımı gösterecek şekilde giyinmiyorsam sorun etmem
Bu sana kalmış bir şey ama evlenince eşine de bağlı
boş ver umursama kendin ol
cinsel hayatin yoksa dert etme cinsellik yasamayi planliyoean oamalisin
Hayır da başkası için mi bakımlı olacaksın kendin için diyorlar ama beni rahatsız etmiyor ve lazer düşünüyorum zaten. O vakte kadar yapsam da yapmasam da aynı sürekli sürekli kendime acı çektireceğim uğraşacağım
ya şimdi sôyle diim cinsellik dusundugun biri varda bakimli olmana dikkat eder her turlu senindr rahatlatir endisen olmaz
Sen rahatsız olmuyor musun kimsenin görmesi önemli değil
Hayır beni rahatsız etmiyor benim de gözümün önünde değil zaten
Seni rahatsız etmiyorsa sorun değil ben kişisel bakımı kendim için yapıyorum aynaya baktığımda kendime hoş görünmem lazım
senin bedenin senin kararin
Kadın dediğin bakımlı olması lazım
evet cok haklisin. mantikli bence.
Kimse görmediği için sorun yok bence
Almalısın tabi ki
Yok gayet yerinde bir karar
Bence etek traşıda olma orayı da gören yok
Genital bölge temizliği şart
Neyle alıyorsun knk
En azından makinayla al çokta uzun olmasın ya
Vajinani aliyorsundur ama umarım
Cokmu kıl var
Bence haklısın