22 yaşındave bekarım kapalıyım. Bacaklarımı almıyor olmam sizce sorun mu yani hijyeni etkilemiyor o bölge ve zararı yok?

Kimse görmüyor ve bacaktaki kılın olmasının bir zararı yok bana. Sizce yanlış bir düşünce mi

boş yere sürekli ağda acısına katlanmak var o bölgede..

Güncellemeler
1 yıl
Tamam temiz görüntü daha bir hoş aöa benim de göz önümde değil sonuçta
22 yaşındave bekarım kapalıyım. Bacaklarımı almıyor olmam sizce sorun mu yani hijyeni etkilemiyor o bölge ve zararı yok?
Cevapla