Burun estetiği yaptırsam mı ki yaptıracağım görüşlerinizi merak ettim?

Şimdi benim yüzüm güzel yani mesela yüz şeklim oval evet fazla kilolarım var depresyon sürecinde kilo aldım ama dişlerim düzgün gözlerimi herkes tarafından çok beğenir Kaş yapım düzgün elmacık kemiklerim çıkık boyum ortalama bir boy tek sıkıntı burnum yüzümdeki o güzelliği arka planı atıyor burun estetiği yok kilo versem doğru tarzda giyinme ile çok güzel olur mu
Burun estetiği yaptırsam mı ki yaptıracağım görüşlerinizi merak ettim?
Cevapla