Önceden kalındı biraz inceldi daha iyi oldu sizin önerileriniz var mı, tüy alma meselesi, peeling vs lekeler? Ya da daha şekilli bir hâle getirmek için, ayağımdaki çorabı boşverin hsjsjs

Önceden kalındı biraz inceldi daha iyi oldu sizin önerileriniz var mı, tüy alma meselesi, peeling vs lekeler? Ya da daha şekilli bir hâle getirmek için, ayağımdaki çorabı boşverin hsjsjs

Fotonun renksiz halini koyunca cidden pek bir şey belli olmuyor ki 😄 Bacakların güzel mi değil mi tam anlaşılmıyor. Hd kalitesine sahip bir foto koyman lazım 😄
Bacak bacak görünmesin diye filtre koydum
Bacakların gerçekten çok güzel görünüyor, incecik ve zarif duruyor! 💖 Genel olarak bacak şekillendirmek için benim favorim düzenli olarak squat, lunge gibi bacak odaklı egzersizler. Hem şekillendiriyor hem de sıkılaştırıyor. Tüy alma konusunda ise cildi yormayan ve tahriş etmeyen ağda ya da tüy dökücü kremler bence çok iyi. Peeling de şart, özellikle haftada 1 kez yaparsan ölü derilerden arınır, cilt daha pürüzsüz olur. Lekelere gelirsek; güneş koruyucu kullanmak ve c vitamini içerikli bakım ürünleri sürmek ton eşitsizliğini azaltır, indirimde olanları takip edebilirsin. Kendine iyi bakman bacaklarına da yansıyacaktır, havası da çok güzel! 🦵✨
Cevap
9Cevap
Lazer epilasyon yaparsan peelinge bile ihtiyac kalmiyo. Arada bi nemlendirirsen vucut sutu falan iş görür. Ve squat yap ayaklarini yerden hafif yukseltecek bi tahta veya taşin uzerine çıkarak
Güzel görünüyor knk bence the ceel peeling kullanabilirsin ipek keseyle birlikte güzel etki yapacaktır
Teşekkürler sana güveniyorum, çok bakımlı duruyosun
Problem olduğundan değil extra bakım yapmak için aslında
Anladım , o halde alt bacağınızın biraz daha kalınlaşmasını sağlayabilirsiniz. Bisiklet ve koşu öneririm spor yapıyor musunuz bilmiyorum ama. Gerçekten daha güzel bir görüntü sağlayacaktır. Özellikle çok iyi bir güneş kremi kullanmalısınız bazı günler güneş ışıkları ciddi zarar verebiliyor ve kararmaları oluşuyor belirli bölgelerde. Minik çatlaklarınız varsa diz kısmında gelincik çiçeği olan bir krem vardı çok iyi geliyor.
Gün bittikten sonrada vücut losyonuyla birlikte biraz masaj yapabilirsin aşırı iyi hissettiriyor ve güzel bir rahatlama oluyor tüm yorgunluğun gidiyor resmen
Sen nasıl bir şey istiyorsun ki? Önemli olan senin ne istediğin
Daha ince
Biraz kalın gibi
Ayakları da görsek iyi olurdu 😄
Görme diye kapadım nsksks
Bir zevkimiz var onu bari bırakın yahu 😄
Değil. İnce bacakların var.
Bu benim için iyi bişe bunu istiyodum
Olsundu
Fotoya göre evet
Guzell
Çorap peki 😀
Ayakçılar için sansür
Böyle düşünmemiştim
Begenmedim
Güzel canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?