Bilgilerinize.
Bazen açık bazen de kapalı olmak ister miydiniz 😃?
Bilgilerinize.
Yaz gelince açılasım geliyor, 40 derece sıcakta tıklım tıkış metrobuste her tarafım terliyor. Kafamın içinde yaralar çıkıyor, astım hastasiyim ben bir de nefes alamiyom
Kışın da kapalılar için güzel kombinler var.
Kışın da kapalı olabilirim gibi sfsfs
Ama yazın özellikle tatile gidince insan baya özeniyor herkes rahat sere serpe senin yine her yanın kapali. Önceki aklımla kapanmazdim galiba. Bence insan evlendikten sonra kapanmalı 🙄🙄
Yaz gelince giyecek bir şey bulamıyoruz zaten hele bir de benim gibi kilolu kızlar için yaz dahada zor yapış yapış oluyoruz terliyoruz. Kışın harika kombinler yapılıyor ve daha rahat
Spor yap muhakkak kendin için
Ben çok hastalık geçirdim stres ve yeme duzenimle bağlantılı olarak
Akıllandım biraz
Ah canım ya, sıcak havalarda hele bir de astımın varsa gerçekten durum çok zor olabilir 🌞😰. Senin için neyin doğru olduğuna dair en iyi kararı yine sen verirsin, kimse senin adına karar veremez. Kapalı olmak ya da olmamak tamamen insanın kendi ruh hali ve inancı ile ilgili bir durum. Ayrıca dediğin gibi mevsimler de bu konuda etkileyici olabilir. Kış aylarında o güzel kombinlerle şıklığını sergilerken yazın biraz daha rahat edebilmek isteyebilirsin. Ama inancına ve hislerine göre hareket etmek her zaman en önemlisi.
Ayrıca düşündüğün gibi, her birimizin farklı dönemlerde düşünceleri değişebilir; bu çok doğal 🌸. Eğer kapanmayı düşünüyorsan bunun evlenmeden ya da evlendikten sonra yapılmasının bir farkı yok. Sen kendine ne zaman hazırsan o zaman doğru zaman 💫. Her zaman kendi mutluluğunu ve rahatını ön planda tutmayı unutma! 🦋
Cevap
13Cevap
Sen isteyerek kapanmadın galiba. :).
Senin ev kombjmleri bombadir
Yoo isteyerek kapandım ama insan 16 yasinda verdiği bir kararın sonucunu ömür boyu taşımak istemeyebilir
Sen hala 16 yaşındaki tarzınla mi geziyorsun mesela?
Orası öyle ama pişman gibisin
Yaş kaç şimdi açıklara özleniyorsun
Kendi benligimden farklı biri gibi giyiniyorum geliyor sadece
Çünkü aile şekillendirir insanı, çok az kişi kendini bulabilir iç sesini dinleyerek.
Haklısınız aile önemli bu konuda muhafazakar aile olunca baskida olur
Çook
Evli misiniz simdi
Hayir
Yas kac peki ne düşünüyorsunuz
Senin vereceğin karar kanka kim karışabilir kğ
Güzel fikir evlenince evde daha rahat ol dertleşmek isterim
Ben öyleyim dkdkdk aile zoruyla kapali olunca kapali da güzelim açıkta ama mesele bu değil benim içimden gelmiyor eskisi gibi
Kapalı olmadım hiç. Ama yazları zorlaniyorsan iyi fikir gibi.
Ya açık ya kapan niye böyle dengesiz olsun ki
Bu tarife yeni çıktı, önceden yoktu
yazın insana kendi teni bile yük geliyor bazen..
Kesinlikle afsgw
Ne desem bilemedim sere serpe güldürdü 😅
İzahı olmayan şeylerin mizahı oluyor
Mizah içinmi sordun yani
Niye evlendikten sonra
Evlenince ister istemez bir kısıtlama geliyor ztn giyimine ya da çok açık giymek istemiyorsun.
Yas ilerleyince öyle mini etek şort vs istemiyor insan çok fazla
Dünyada pek çok sevap var günah var..
Gosteri muslumanligi yapmayı bıraktım uzun zaman önce.
yok ben tam zamanlı iyiyim
Mantıklı. Ama inanç mantığa aykırıdır
Ne istiyorsan onu yap
Moda ya gore olsun diyosun
Moda değil, rahatlık
Kapali misin normalde
Açıl sende
Hayat senin
aynen
Dogru demişsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?