Bazen açık bazen de kapalı olmak ister miydiniz 😃?

Yaz gelince açılasım geliyor, 40 derece sıcakta tıklım tıkış metrobuste her tarafım terliyor. Kafamın içinde yaralar çıkıyor, astım hastasiyim ben bir de nefes alamiyom

Kışın da kapalılar için güzel kombinler var.

Kışın da kapalı olabilirim gibi sfsfs

Ama yazın özellikle tatile gidince insan baya özeniyor herkes rahat sere serpe senin yine her yanın kapali. Önceki aklımla kapanmazdim galiba. Bence insan evlendikten sonra kapanmalı 🙄🙄

Güncellemeler
1 yıl
"Saygı çerçevesinde yazılmayan, adeta havlayan her yorumu kaldiriyorum"
Bilgilerinize.
Bazen açık bazen de kapalı olmak ister miydiniz 😃?
Cevapla