Çirkin hissettiğimiz zaman ne yapabiliriz?

Şöyle çok uzatmadan konuya girmek istiyorum bir çok insan sıradan görünen normal bir kız olduğumu söylüypr ama aslında baya çirkin olduğumu düşünüyorum. gerçekten aynaya bile bakmak istemiyorum sadece insanların olmadığı zaman dışarı çıkıyorum her günde ağlıyorum aslında normalde de baya özgüvensiz biriydim ama şu sıralar artık dayanamıyorum

Örneğin bu gün kız kardeşimin doğum günüydü ona katılmıştım baya özen göstermiştim kemdime zaten her zaman saçım makyajım kıyafetim yerindedir bakım falanda yapıyorum tüm doğum günü boyunca ağlamamak için zor tuttum kendimi en sonunda eve varınca baya ağladım 3 saat banyoda ciddi olarak diyorum. Kime sorsam normal tip diyorlarda ben asla öyle olduğumu düşünmüyorum aynadaki şeyden memnun değilim ve memnun olmam içinde her şeyimi ama heeer şeyimi değiştirmem lazım

Çirkin hissettiğimiz zaman ne yapabiliriz?
Cevapla