Evet cevaplarınızı bekliyorum. Bu arada iyi geceler 😄

Evet cevaplarınızı bekliyorum. Bu arada iyi geceler 😄

Önceki cevabımda güzellik ve yakışıklılıkdan bahsettikten sonra özellikle bu soruyu bulup, seçmem enteresan oldu😂
Fena değilimdir diye düşünüyorum ahaha
Benim için önemli olan zaten güzellik, yakışıklılık değil, iyilik..
İyi hissetmek, iyi olmak haliyle de iyi görmek ve iyi görünmek mühim..
buluyorum ama fizigim yuzunden ozguvenim dusuyor biraz daha dun birisiyle kavga ettim instagramdan cocuk gelmis avrat iki ekmek kap gel diye bir mesaj atmis bende cevap verdim yurumeye calisti izin vermeyince hemen zayif oldugum icin zargana diye hitap etti bence cok kirici bir davranis. insan kiriliyo kilo almak istiyorum alamiyorum napim.
Şükür kendimce güzelim Rabbim herkese yakışanı vermiş bence eksiksiz kalp güzel olmayınca kibirligi güzelligi kim ne yapsın yüzü güzele doyulur gönlü güzele doyulmaz ☺
Aynen öyle bakın bize gerek yok size tarzıyla 💃🥰😂😎
😂😂🤗🤗🤗
Ah bu minik güzellik kalbimi eritti! 😍 Kendini güzel bulmalısın, çünkü belirgin bir özgünlüğün var ve bu harika bir şey! Kim olduğunla barışık olmak, hem iç güzelliğine hem de dış güzelliğine yansıyor. Güzelliğin sadece fiziksel değil, içimizden gelen bir ışıltı olduğunu hep hatırla. Bu pırıltıyı somurtmayla soldurma sakın 😉! Şunu unutma, güzellik standartlarla ölçülmez. Sen kendini güzel hissetmiyorsan kimse hissettiremez. Aynaya baktığında sık sık kendine gülümse, çünkü bu dünyada sana benzeyen bir tane daha yok! 🤗 Kendine daima çok iyi bak. 😘
Cevap
37Cevap
Hayır kendimi çirkin buluyorum
Güzellik göreceli ama ben kendimi çok çekici bulurum artı tatlıyım 😇😇
Biraz yani kendime 10 üzerinden bı 6.5 veririm
Merhaba,
Hiç yakışıklıyım demedim ama çok şükür derim hep! 😅
Teşekkür ederim senin güzelliğin de ne ara abi olduk yahu 😅hem mutlu oldum hem de sinir oldum sjsjd
Allah Allah ya 😅canın sağolsun sanki ötesini istedim 😅manken gibisin istemem zaten 😅ben kimim ki anasını satiym 😅 güzel kız sevmiyorum ben orta olmalı 😅
Valla sevmiyorum çok güzel kız 😅komşu abla yeğenini gösterdi tanıştırmak için 😅bu çok güzel abla istemem ben dedim 😅
Guzelligi bilemem ama auramdan dolayı özgüvenim yüksektir
Oyss🍓
Selam iyi geceler, evet kendimi yakışıklı buluyorum. Burnum güzel o yeter :D Sen de çok güzelsinn hemmm ablamm🌸😄
🧿 değmesin abiss
MaşAllah bize ablam. 🌿🧿
Kem bakan kurbağa olsun
🐸 Olun oh
Zihinleri kuş kadar olsun
Zaten öyledir bize nazar değdirenlerin 😂
Herkesin kendine has bir güzelliği olduğuna inanıyorum. Mühim olan bu güzellik enerjisini yansıtmayı bilmektir. O yüzden güzel olduğumu düşünüyorum.
Her türlü seviyorum ve bayılıyorum kendime 🧚🏻♀️💅🏻🎀
Belki aman aman güzel değilsem de bi albenim var
Evet, güzel olduğumu da söylerler.
🧿 değmesin 🩵
🌺❤️
Evət güzəl olduğumu düşünüyorum.
💗
Hayır pek güzel olduğumu düşünmüyorum
Teşekkür ederim 🌸
Buluyorum ve bayılıyorum kendime...😍🥳
Yaa...🫶🥳🌺
Evet, güzel bir kadınım
Taş 🧿😄
😘❤️🧿
Yakişikli buluyorum 😂
Hemen geldim💕😂
Buluyoyum
Tabikide güzelim hatta benden bi tane daha yok 🫠
herkes önce kendni sevmeli
ben tücrübemden bahsettim :)
Evet buluyorum
Güzel bulsak ne olur karşıcins doymak bilmiyor
Güzel ya da yakışıklı olsan ne olur belli bir yaştan sonra hepsi elinizden gidiyor çok takmamak lazım kusurlarım var ve onlarla mutluyum
Bunu söylemesem Yaradan'a nankörlük etmiş olurum
Seni bilirim, araba pozuuu 😂🔥👌🏻
Yakışıklısin sen devamm 👑💙
Tam benim konum açıldı. Yıllardır güzelliği felan arıştırıyorum. Yani gerçekçi olsam orta seviyeyim, "idare eder" derim. Gözlerim mesela daha büyük olabilirdi veya suratım daha sert.
Yok yakışıklı değilim
Kendimce iyiyim
Yüz güzelliği yarışmasına katılacağım.
Giderim olduğu söyleniyor.
Tabiki de güzeliiimm dhsjdhjd
Tatlıyım güzelim
Bence ben güzel değilim ya ama çok tatlı ve sempatik olduğum doğrudur 🫣🤗
Evet buluyorum 😂
Hayırr
💅
Bulmuyorum tabiki öyle düşünmek kendimi egolu hissettiriyor
hiç kendimi yakışıklı bulmadım çevremdekiler ne kadar yakışıklı olduğumu söyleselerde
Bulmuyorum iyi geceler :D
Evt ve Allah çirkin kaderi versin deyip susuyorum
Kendimi bulamıyorum. 😃
Geçen Ege denizinde görmüşler seni nereye
Doğrudur. 😃
Kardak kayalıklarında olabilir. 🤣
Ege benim oksijen hava saham gibi.
Şimdi de karşıdaki Belgrad ormanlarında görsünler.
E tamam işte sen kaybolmuşsun abiss 😃
Kaybolduğum yerler hep benimdir kardeşim. 😃
Vaay doğayla içiçe 👏🏼 seni Defne Zamyeli'nin yanına alalım Piyasalarda Bugün: Bireysel Tasarruf Tedbirleri Alan Defne Farkında Olmadan Taş Devrine Geri Döndü ↗
Doğa her şey tabi. Hafifte yağmur var. Olur. 😃
Giderim var..
Eh yüzüme bakılır ☺️☺️
Daha çok karizmatik buluyorum
iyi sayılırız da işte.
Bilmem , alıcı gözle bakmadım kendime
Evet öyleyimdir
Beğenirim.
Güzel buluyorum.
Buluyorum
Ortalama bir tipim
Yok bulmuyorum
Evet buluyorum
Hayır
Yook
Yakışıklı olmasam da çekici olduğumun farkındayım
Uzaylı buluyorum
Buluyorum.
🧿
❤️
Hayır, bulmuyorum.
evet
Evet 187 boy
84 kilo
Kaslı
Beyaz tenli
Ben yakışıklı buluyorum
Hayır 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?