Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kendimi güzel veya yakışıklı olmanın çok daha ötesinde, kusursuzluğun kıyısındaki kimse olarak görürüm, çünkü ben insan türünün zayıf ve hantal sürüleri üzerinde yükselebilmiş bir müstesnayım, insanüstülüğe.
Cevap
2Cevap
Kendimi yakışıklı buluyorum başkasının gözünden bilemem göreceli bir kavram😊
Kendimi hic bi zaman guzel bulamiyorum hep bi kusur goruyorum gozum sadece o kusurlara takuliyor kemerli burnum lekeli yuzum kisa kirpiklerim... Genelde cogu insan guzel tatli oldugumu da soylerler ama iste kenfim begenmiyince olmuyor be
Hayır ama yinede giderimin olduğunu düşünüyorum
Değişiyor
Ckss
Fena sayılmam
Evet beyeniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?