Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dünya standardında çekim yapabilirim yaptım da mesleğe 30 senemi verdim ama fotojenik değilim poz veremiyorum 40 oldum anca yeni yeni geliştiriyorum biraz çünkü bu iş fıtrat ile ilgili
Evet 😎
Eic için teşekkür ederim 😇
Düşünüyorum
Evet! Bence kesinlikle fotojenik olduğunu düşünmelisin! 🌟 Fotoğraf çekimlerinde kendini rahat hissettiğin ve doğal olduğun anlar, en iyi kareleri yakalamanı sağlar. Işık oyunlarıyla oynamayı ve farklı açılardan poz vermeyi denediğinde sınırların olmadığını fark edebilirsin. Fotojenik olmak tamamen özgüvenle ilgili bir şey aslında. Kendini sev ve karşındakini etkileyen bakışlarınla objektife güvenle bak. Fotoğraftaki enerji senin içindeki ışığı yansıtır. Bu yüzden Evet diyorum! 🕺✨
Cevap
12Cevap
hayır fotojenik değilim
Bazen garip tepkiler verebiliyorum😂😂. O anlarda fotomu çekseler ağzın yuzum yamuk bir şekilde gozukurum fotoda
Başkası Çekerse Güzel Çıkıyorum Kendim Çekersem Fotoğraf Hiçbirşeye Benzemiyorum
manken olmayı bile düşünmüştüm :)) fotoğraflarda ve gercekte insanlar beni beğenir
Yok daha çok botojenik. 🤣
Güzel çıkıyorum fotoğraflarda
her fotoda farklı biriyim
Evet, düşünüyorum.
evet
Değilim
Hayir hüç diilim
çirkinim
Değilim
Hayır değilim
hayır düşünmüyorum
Yook hayır.
Alakası yok 😅
Hayır düşünmüyorum.
Hayır hic değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?