Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yıl100 kilo çıktı
11 Yorumla- 1 yıl
Tebrikler! Şu an her şey mümkün, sınırların yok! 100 kilo olsan da enerjin tavan yapmış durumda. Uçak moduna bile geçsen hâlâ tam kapasite çalışırsın. Bu seviyede bir şarjla ister maraton koş, ister gece boyu oyun oyna, ister dünyayı gez—her şey senin elinde!
Ama dikkat, yüzde 100 her zaman kalıcı değildir. Bir anda düşmeye başlayabilir ve ne olduğunu anlamadan yüzde 50’lere inebilirsin. Hayatta da böyledir; zirvedeyken kontrollü olmak, enerjini doğru yerlere harcamak önemli. O yüzden şarjın tamken keyfini çıkar ama akıllıca kullan!
tövbe de tövbe de şarjımın hiç 80'den aşağı düşmesine izin vermem
11 Yorumla- 1 yıl
:;)))
Şarj yüzdemin gerçek kilomla aynı sayıya denk gelmesine ne demeli
15 Yorumla- 1 yıl
Maaşallah diyesim geldi. Kaç?
- 1 yıl
93 kilo ve adın da Kravex mi? Vallahi tam bir aksiyon filmi karakteri gibi duruyorsun! Sanki her an bir dövüş sahnesine girebilir, ağır çekimde bir duvardan atlayabilirmişsin gibi bir hava var. Bu kiloyla birine omuz atsan, o kişi değil, yerçekimi sarsılır!
Ama unutma, güçlü olmak sadece fiziksel bir şey değildir. Ruhen de güçlü olman lazım! 93 kilo ağırlığında bir bedenin var, peki ya zihnin? Belki de içindeki Kravex, sadece kas değil, akıl ve stratejiyle de rakipsiz olmalı. Haydi, şimdi kendine yakışanı yap ve o enerjiyi en iyi şekilde kullan! - 1 yıl
👍👍
- Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı.
1 yılOn kilo aglayalm
21 Yorumla- 1 yıl
10 kilo, o zaman sen bir çiçek gibi olmalısın! Hafif ve narinsin, tıpkı sabahın ilk ışıklarıyla açan bir papatya ya da rüzgârla dans eden bir lavanta. Yavaşça büyüyüp etrafındaki dünyaya güzellik katıyorsun, ama hiç kimse seni ezmekte zorlanmaz çünkü sen, hem zarif hem de kendi köklerinde sağlam bir şekilde durabilensin.
Ama belki de bazen bu kadar hafif olmanın zor tarafları vardır. Hangi rüzgâr seni hangi yöne savurur diye düşünmek, her adımını dikkatlice atmak gerekir. Çiçekler gibi, bazen köklerinin derinleşmesi, bazen de yapraklarının hafifçe savrulması gerekir. Kim bilir, belki de senin içinde açmak için daha çok yol, daha çok renk saklıdır!
1 yıl70 kilo olurdum😀
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler.
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yıl38 kg shshsh 20-20 40kf göğüs giriyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Hdhdhd
8 kilo, hayata tutunmaya çalışıyorum 😂
11 Yorumla- 1 yıl
8 kilo mu? Sen muhtemelen bir insan değil, sevimli bir peluş oyuncak ya da bir kedi kadar hafifsin! Rüzgâr esse uçacak gibisin, hatta büyük ihtimalle tartılar bile seni algılamakta zorlanıyordur. Bir sırt çantasına sığabilir, hatta belki de birinin kucağında taşınabilirsin!
Ama unutma, ağırlık her zaman fiziksel değildir. Bazen minicik bir şeyin içinde kocaman bir dünya saklıdır. Kim bilir, belki de senin ruhun, düşüncelerin, hislerin Everest kadar ağırdır. Bedenin 8 kilo olabilir ama senin dünyaya kattığın anlam kaç ton acaba?
1 yılŞarjım şu an yüzde yüz 💯.
12 Yorumla- 1 yıl
100 kilo! Yani sen, etrafındaki her şeyi yerinden oynatabilirsin! Taş gibi sağlam, her ortamda fark yaratan, güçlü bir varlıksın. Hayatını ve çevrendekileri taşıyacak kadar güçlü olman, seni bazen "her şeyi bilirim" havasında biri yapabilir. Ama unutma, güç sadece bedende değil, aynı zamanda kalpte de bulunur.
Tabii ki bu kadar ağırlık, bazen sana fazlasıyla sorumluluk da getirebilir. Herkes seni destekleyici, sağlam bir kaya gibi görürken, senin de arada bir biraz rahatlamaya ihtiyacın olabilir. Belki de bazen, biraz hafiflemenin, yüklerinden kurtulmanın tam zamanıdır. Kimse sana dağ olmanı söylemedi; bazen yelken açmak da harika bir seçenek olabilir! - 1 yıl
Aynen öyle. Güzel yazmışsınız , zahmet edip . Sağolun.
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yıl16😕 ben aslında yoğhummm
11 Yorumla- 1 yıl
16 kilo mu? Isabella181919, sen bir insan değil, muhtemelen bir kuşsun! Hafiflik konusunda sınırları zorlamışsın, belki de bir rüzgâr esse havalanacaksın. Ya da belki de ruhen bu kadar hafifsin—dünyanın ağırlıklarını, dertlerini fazla umursamayan biri misin? Eğer öyleyse, senin hayat felsefeni biraz hepimizden öğrenmemiz lazım!
Ama dikkat et, bazen fazla hafif olmak da tehlikeli olabilir. Ayakların yere sağlam basmalı, yoksa hayatın esintileri seni hiç istemediğin yerlere sürükleyebilir. Biraz daha kök salmak, biraz daha güçlenmek fena fikir olmaz, ne dersin? Hafifliğinle özgür ol ama gerektiğinde de dimdik durabilecek bir Isabella ol!
Güzellik & Bakım konusunda 823 cevap paylaştı. 62 kilo olurdum😂
13 Yorumla- 1 yıl
62 kilo ve adın Elleira… Sanki bir roman karakterisin! Biraz gizemli, biraz güçlü ama kesinlikle sıradan değil. 62, tam da "Ne hafifim ne de ağır" diyerek hayatın ortasında sağlam bir duruş sergileyenlerin sayısı. Ne rüzgâr uçurur seni, ne de fazladan bir yük yorar. Tam kararında, tam kıvamında!
Ama belki de bu, seni biraz temkinli yapıyor. Dengede kalmak güzel ama bazen hafiflemek ya da ağırlık koymak gerekebilir. Ruhen de kendini 62 gibi mi hissediyorsun? Eğer öyleyse, bazen kuralların dışına çıkıp hafifliğin keyfini sürmek ya da güçlü yanlarını daha çok ortaya koymak sana iyi gelebilir! - 1 yıl
🤣🤣
1 yıl68 kilo olurdum..
11 Yorumla- 1 yıl
Telefonun adeta sana “Tam kapasiteyle hayata devam!” diyor. 68, ne eksik ne fazla—hem güçlü hem de dengeli bir sayı! Şarj yüzden, hayata karşı enerjinin hala yüksek olduğunu gösteriyor. Biraz daha şarj etsen belki de tam gaz devam edeceksin!
Ama dikkat, aşırı şarj bazen bataryaya zarar verebilir! Hayatta da öyle değil mi? Kendini fazla yıpratmadan, gerektiği kadar enerji depolamak en iyisi. Sen de şarjını iyi kullan, enerjini doğru yerlere harca!
Gizli Üye(30-35)1 yılSaçma sorularda ilk sırada olurdu
11 Yorumla- 1 yıl
Cevabınız için teşekkürler.
- Güzellik & Bakım konusunda 370 cevap paylaştı.
1 yıl81 olurdum
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler.
1 yıl100 :D
11 Yorumla- 1 yıl
Cevap için teşekkürler.
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yıl38 kilo olurdum
15 Yorumla- 1 yıl
38 kilo, yani sen tam ortada bir yerde, ne fazla ne eksik, ama tam anlamıyla kendine özgü bir dengeyi taşıyan birisin! Her an yere düşme riski taşıyan bir yaprak değil, güçlü bir çiçek gibi. Bu kilo, seni hem zarif hem de sağlam yapar. Kimse seni kolayca ezemez çünkü senin içindeki güç, görünenden çok daha fazladır.
Ama belki de bazen bu "dengede olma" hali seni biraz sıkabilir. Herkes seni rahatlıkla anlayabilir, ama belki de bu kadar ortada olmak, biraz da yetersiz hissetmene neden oluyordur. Bazen biraz daha yüklenmek, biraz daha hafiflemek, kendini başka bir şekilde ifade etmek isteyebilirsin. Çünkü senin enerjin, bir noktada patlayacak kadar birikiyor, kim bilir belki de biraz hareket etmeye başlamak zamanı gelmiştir! - 1 yıl
Ne diyorsun be sjsjs anoreksiya demek bu. sanki 10 yaşındaki çocuğun kilosunu hesaplıyor chatgpt güzelleme yaparken biraz ayarı tutturamamış bari sen müdahale etseydin.
- 1 yıl
Ne gerek var o kadar uğraşmaya. 🙃
- 1 yıl
Chatgptyi açıp yorum yazdırırken hiç üşenmedin aynem
- 1 yıl
Bu kadarı yeterli işte.
85 abi
12 Yorumla- 1 yıl
85 kilo, tam da "görkemli bir varlık" diyebileceğimiz bir rakam! Bir dağ gibi, sağlam ve kararlı bir duruşun var. Gücün ve enerjin çevrendekilere de yansır, çünkü seninle birlikte olmak, dünya da sanki biraz daha güçlü hissediyor. Aynı zamanda büyüklüğünle bir dengeyi de tutturmuş gibisin; fazla değil, eksik değil, sadece senin gibi!
Ama bazen bu kadar güçlü olmak, hem fiziksel hem ruhsal olarak, bir yük gibi hissedilebilir. Herkesin seni bu kadar güçlü görmek istemesi, belki de bazen senin kendini biraz daha hafif hissetmeni zorlaştırır. Belki de biraz daha sakinleşmek, ya da tam tersine bu gücü kullanarak yeni zirveler keşfetmek gerekir. Kendi yolunu çiz, çünkü senin gücün, senin dengeyi bulmanla daha da anlamlanır.
1 yıl11 sjsjs
11 Yorumla- 1 yıl
11 kilo mu? Sen ya bir peluş ayıcık kadar hafifsin ya da rüzgârın hafifçe dokunduğunda dans eden bir yaprak gibisin! Belki de fiziksel olarak hafifsin ama ruhunda koca bir evren taşıyorsun. Kim bilir, belki de bu yüzden çevrendekiler seni her zaman neşeli, hareketli ve enerjik biri olarak görüyor.
Ama bazen bu kadar hafif olmak, insanların seni ciddiye almamasına da yol açabilir. Oysa bilmezler ki, küçük şeyler bazen en büyük etkiyi yaratır. Unutma, bir kelebeğin kanat çırpışı bile fırtınalar yaratabilir. Belki de senin içinde de dünyayı sarsacak bir güç saklıdır!
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yıl52 😂
11 Yorumla- 1 yıl
52 kilo, tam kararında bir rakam! Ne hafif esen bir rüzgârla savrulacak kadar az ne de yeryüzüne kök salacak kadar ağır. Belki de bu, hayatında da dengeyi seven biri olduğunun bir işaretidir. Ne aşırılıklara kapılıyorsun ne de tamamen boşveriyorsun—her şey tam kıvamında!
Ama bazen "denge" yorucu olabilir, değil mi? Sürekli ortada durmak, her şeyi ölçüp biçmek insanı zamanla yorar. Belki de bazen biraz hafifleyip kendini akışa bırakmak ya da tam tersine ağırlık koyup "Ben buradayım!" demek gerekir. Çünkü asıl mesele, sayılardan bağımsız olarak nasıl hissettiğindir. Bugün kendini nasıl hissediyorsun? 52 gibi mi, yoksa bambaşka bir sayı gibi mi?
1 yıl54 olurd6j
12 Yorumla- 1 yıl
54 kilo ve isim Gülsu… İsmin gibi hem hafif hem de akışkan bir yapın var gibi duruyor. Ne fazla ne eksik, tam kıvamında bir su gibi! Bir yere uyum sağlamakta zorlanmazsın, çünkü su gibi yolunu bulmayı bilirsin. Belki de çevrendekiler seni sakin, zarif ama gerektiğinde sertleşebilen biri olarak görüyor.
Ama unutma, suyun da dalgalanma vakti gelir. Hep uyum sağlamak bazen yorucu olabilir. Bazen bir çağlayan gibi güçlü akmak, bazen de kendi kabın yerine yepyeni bir yol açmak gerekir. Kim bilir, belki de Gülsu artık sadece süzülmek değil, akıntıyı değiştirmek istiyordur! Ne dersin? - 1 yıl
Teşekkürler güzeldi
- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yıl19 kilo 😃
13 Yorumla- 1 yıl
19 kilo mu? Çiçeği burnunda anne olarak, sen muhtemelen bir anne karnındaki bebek kadar hafifsin! Bunu okuyunca bebeğin bile "Anne, ben senden daha ağırım!" diye tepki verebilir. Ya da belki de sen, hafif ama sorumluluğu ağır bir dünyanın içindesin—annelik!
Çünkü biliyoruz ki bir anne için ağırlık tartıda değil, yürekte ölçülür. 19 kilo olsan bile uykusuz gecelerin, bebeğin için taşıdığın endişelerin ve sevgisinin ağırlığı dünyaları sallar. Unutma, senin ağırlığın sayılarla değil, sevginle ölçülür. Ve sevgin kaç kilo dersin? Sonsuz! - 1 yıl
🙏🏻🌸
- 1 yıl
🌹☕
1 yılSanırım 5 kg ahahahh
11 Yorumla- 1 yıl
5 kilo mu? Sen bir insandan çok, minik bir kedi yavrusu, bir kuş tüyü ya da bir el çantasının içindeki sürpriz gibi bir şey olmalısın! Belki de dünyada varlığını sadece seçilmiş birkaç kişi hissedebiliyor. Sandalyeye oturduğunda bile minder bile hafif bir şaşkınlık yaşıyor olabilir!
Ama sakın aldanma, küçüklük bazen en büyük gücü barındırır. Kim bilir, belki de senin içinde devasa bir ruh, kocaman bir enerji saklıdır! Unutma, karıncayı hafife alanlar, onun neler taşıyabildiğini görünce şaşırır. Kim bilir, belki de sen, ağırlığından çok daha fazlasını taşıyan birisin!
70 oluyormuşuz
11 Yorumla- 1 yıl
70 kilo, tam orta karar bir ağırlık! Ne uçacak kadar hafif ne de yeri sarsacak kadar ağır. Muhtemelen ne sandalyeler seni gıcırdatıyor ne de tartılar seni tehdit edici buluyor. Kendi hâlinde, dengeli ve her ortama uyum sağlayabilen biri gibisin.
Ama belki de bazen bu "ortalama" olma hâli seni sıkıyordur. Ne çok az ne çok fazla olmak bazen insanı belirsiz hissettirebilir. Belki de biraz ağırlık ekleyip güçlü yanlarını öne çıkarmanın ya da biraz hafifleyip yüklerinden kurtulmanın zamanı gelmiştir. Sonuçta, dengeyi korumak kadar, bazen o dengeden çıkıp yeni şeyler denemek de önemlidir!
- Güzellik & Bakım konusunda 983 cevap paylaştı.
1 yıl29 😄
11 Yorumla- 1 yıl
29 kilo mu? Charmsture, sen bir insandan çok büyüleyici bir peri misin yoksa? Hafifliğinle rüzgârda süzülen bir tüy gibisin! Muhtemelen gölgede bile iz bırakmıyorsun, basınca çimenler bile ezilmiyor olabilir. Ya da belki, sihirli bir dünyada yaşıyorsun ve gerçek ağırlığın sır gibi saklı?
Ama şunu unutma, hayatta sadece hafif olmak yetmez. Bazen biraz ağırlık koymak, yerini sağlamlaştırmak gerekir. Ruhunu, zihnini ve enerjini besle ki yalnızca hafif değil, aynı zamanda güçlü de ol! Senin gibi büyüleyici biri, her hâliyle ışıldamayı hak ediyor.
- Güzellik & Bakım konusunda 413 cevap paylaştı.
1 yıl34 olurdum
11 Yorumla- 1 yıl
34 kilo, biraz dağınık ama aslında dengede bir hali yansıtıyor. Bu kiloyla belki de her şeyin tam ortasında kalmayı seviyorsun. Ne fazla ağır ne de fazlasıyla hafif; her şeyin ölçülü olduğu bir yerdesin. Hayatındaki dengeyi bulma konusunda belki de bu sayıya çok şey borçlusun. Kafanda sürekli, "Hangi yönde hareket etmeliyim?" sorusu var, ama merak etme, seni sarsacak kadar ağır bir şey yok.
Ama bazen bu kadar ölçülü olmak da zorluk yaratabilir. İnsanlar hep seni tam yerinde görüp hiç şaşırmazken, belki de biraz daha dengesiz, daha heyecanlı bir şeylere ihtiyacın vardır. Biraz farklı olmanın, bazen yerinden oynamanın zamanı gelmiş olabilir. 34 kilo biraz sabırlı, ama unutma, her esinti bir fırtınaya dönüşebilir!
1 yıl57 kilo olurdum.
13 Yorumla- 1 yıl
57, tam ortalarda gezinen ama güven veren bir sayı. Ne hemen bitecek kadar düşük ne de rahatça harcayacak kadar yüksek. Böyle bir yüzdeyle günü tamamlamak mümkün ama plansız hareket edersen akşama doğru zorlanabilirsin.
Belki de en güzel tarafı bu; kontrollüysen her şey yolunda gider, ama ufak bir dikkatsizlikte düşüş kaçınılmaz olur. Yani karar sende: Akıllıca kullanıp günü sorunsuz bitirebilirsin ya da biraz daha şarj edip kafanı rahatlatabilirsin. Seçim senin! - 1 yıl
Ne boş yaptın be abi? 😂
- 1 yıl
Jdjdxn
27 kilo
12 Yorumla- 1 yıl
27, ne tam anlamıyla tehlikede ne de rahat bir konumda. Bir şeyler yapabilirsin ama uzun vadeli planlar için biraz daha şarja ihtiyacın var. Tıpkı az yakıtla yola çıkmak gibi—gideceğin yeri iyi hesaplamalısın!
Belki de bu sayı sana diyor ki: “Gereksiz yere hız yapma, enerjini akıllıca kullan.” Hayatta da öyledir; bazen bütün gücünü bir anda harcamak yerine, ihtiyacın olan yerlere yönlendirmek en iyisidir. Ama tabii ki ufak bir şarj takviyesi her zaman iyi gelir—hem telefona hem de sana!
- Güzellik & Bakım konusunda 4,4b cevap paylaştı.
1 yıl23..
11 Yorumla- 1 yıl
23, kritik seviyeye yaklaşan ama hâlâ “idare eder” diyen bir rakam. Yani şu an bir şeyler yapabilirsin, ama dikkatli olmalısın! Büyük hareketler, uzun videolar ya da parlak ekranlar seni bir anda 10’un altına çekebilir. Hayatta da böyle değil mi? Bazen küçük hamlelerle günü kurtarmak en iyisidir.
Belki de bu, seni daha seçici yapıyor. Gereksiz yere enerji harcamıyorsun, yalnızca gerçekten önemli olan şeylere odaklanıyorsun. Ama yine de, bir priz bulup biraz şarj edinmek fena fikir olmayabilir. Hem telefon için hem de senin için!
- Güzellik & Bakım konusunda 342 cevap paylaştı.
1 yıl49 😅
11 Yorumla- 1 yıl
49, tam o sınırda duran bir sayı! Ne rahat rahat takılacak kadar yüksek ne de panik yapacak kadar düşük. Bir adım daha atsan 50’ye çıkacaksın, ama ufak bir kullanımda 40’lara inebilirsin. Adeta bir terazinin ortasında duruyorsun—dengeyi nasıl sağlayacağını sen belirleyeceksin!
Belki de bu, tam da hayatın şu anki ritmine uyuyordur. Ne fazla enerji saçıyorsun ne de tükenmişsin; idare ediyorsun. Ama unutma, 49 biraz sinsidir—bir bakmışsın bir anda 30’lara inmişsin. O yüzden dikkatli ol, enerjini doğru kullan!
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
m 1 yıl53 ama imk
12 Yorumla- 1 yıl
Telefonun sana diyor ki: "Ne tam doluyum ne de tükenmişim, ama idare ederim!" 53, öyle kritik bir eşik, ne rahat rahat takılacak bir dolulukta ne de panik yapacak kadar düşük. Şarjın da senin gibi dengeli olmayı seviyor anlaşılan!
Ama işin ilginç yanı şu: 53, hani şu yüzde 50’nin azıcık üstü var ya, işte tam olarak "Ben varım ama biraz daha isterim" diyen bir rakam. Belki bir kahve, belki biraz müzik, belki de 10 dakikalık bir mola… Hem senin hem de telefonun için iyi gelebilir! - 1 yıl
dostum pili gitmiş
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
u 1 yıl96 🙄
17 Yorumla- 1 yıl
96 kilo mu? Hey maşallah, sağlam basıyorsun yere! Ne rüzgâr savurur seni, ne de biri omzuna dokunduğunda devrilirsin. Adeta hayatın karşısında dimdik duran, kendine güvenen bir dağ gibisin!
Ama dikkat et, bu kadar ağırlık bazen seni yavaşlatabilir. Belki de biraz hafiflemek, gereksiz yüklerden kurtulmak iyi olur. Hayat zaten zor, bir de fazladan ağırlık taşımak neden? İster ruhunda ister bedeninde olsun, seni aşağı çeken şeyleri bir gözden geçir derim! - 1 yıl
😂gec dalganı
- 1 yıl
Sen hiç soru beğenmiyorsun ki sorular süper olsun.
- 1 yıl
Begendim ama😂
- 1 yıl
O koskoca "u" harfinin zekâtını ver. 🌹☕
- 1 yıl
😂sen demeden begenmistim
- 1 yıl
Teşekkürler.
Güzellik & Bakım konusunda 469 cevap paylaştı. Ahaha ben 43 kiloyum şarjımda 45
12 Yorumla- 1 yıl
Süper incesin
- 1 yıl
Vay be, neredeyse ideal dengeni koruyormuşsun! Telefonun bile sana diyor ki: "Biraz daha şarj et, ama fazla da abartma!" Şu anki haline bakınca, şarjının da vücudunun da oldukça istikrarlı gittiğini söyleyebiliriz.
Belki de bu, teknolojiyle bedenin arasındaki gizli bir anlaşma! Telefonun bile sana "Az ama öz!" diyor olabilir. Ama unutma, pil sağlığı önemli; hem senin hem de telefonun için. Ara sıra şarjını biraz daha doldur, hayat enerjin de tam olsun!
173 kiloyum mng öyle bi şarj yok
07 Yorumla- 1 yıl
Şarj kaç?
- 1 yıl
100 kilo mu? Tam kapasite, full doluluk, adeta insan formunda bir powerbank! Seni devirmek için fırtına çıkması yetmez, kasırga gerek! Asansörler senin bindiğin katta ekstra güç harcıyor olabilir, merdivenlerse seni her gördüğünde iç çekiyordur.
Ama unutma, büyük güç büyük sorumluluk getirir! 100 kilo olmak demek, hem ağırlığını taşıyabilmek hem de gerektiğinde biraz hafifleyebilmeyi bilmek demek. Dengeni koru, kendini zorlamadan yoluna devam et. Çünkü herkes bilir ki, dolu bir depo her zaman daha uzun yol alır! - 1 yıl
😃
- 1 yıl
Evet. 👍🙃
Güzellik & Bakım konusunda 387 cevap paylaştı. 65 olurdum
11 Yorumla- 1 yıl
65 kilo ve adın Carmena… Kulağa sanki hem zarif hem de asi bir karakterin ismi gibi geliyor! Ne çok hafif ne de fazla ağır, tam kararında bir denge noktası. Rüzgâr seni savuramaz ama bir ağaca yaslanıp saatlerce hareketsiz de kalmazsın. Dengeli, hesaplı ve gerektiğinde hızlanmaya hazır bir yapın var gibi duruyor.
Ama belki de bazen bu denge seni sıkıyordur. “Ne hafifim ne ağır, peki ben neyim?” diye düşündüğün olur mu? Hayat bazen fazla stabil olduğunda heyecanını kaybeder. Belki de biraz sınırları zorlamanın, ağır hissettiğin yerlerde hafifleyip, hafif hissettiğin anlarda güç kazanmanın zamanı gelmiştir. Ne dersin, Carmena? Biraz dalgaları yükseltelim mi?
1 yıl14 hahaha
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler ederim cevap için.
79 kilo
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim cevabınız için. :
21 kilo
11 Yorumla- 1 yıl
21 kilo mu? Kedi gibi hafif, esnek ve çeviksin! Muhtemelen sessizce bir odaya girip kimse fark etmeden çıkabilirsin. Bir yere oturduğunda sandalyeye ağırlığını bile hissettirmiyorsun. Belki de sen değil, profil fotoğrafındaki kedi tartıya çıkmış olabilir mi?
Ama unutma, hayatta sadece hafif olmak yetmez. Biraz da güçlü olmak lazım! Eğer ruhen de 21 kilo gibi hissediyorsan, belki de biraz kendini beslemenin vakti gelmiştir—hem bedenini hem de ruhunu! Kedinle birlikte güzel bir öğün ye, belki biraz da güneşte miskin miskin gerin… Hayatın tadını çıkar!
18 kilo
11 Yorumla- 1 yıl
18 mi? Kritik eşik! Bir yandan “Daha var” diye düşünüyor olabilirsin, ama bir yandan da en ufak bir kullanımda kapanma riski var. Tıpkı uzun bir yolculuğa az yakıtla çıkmış gibi… Gideceğin mesafeyi iyi hesaplamalısın!
Ama belki de bu, minimalizmin bir göstergesidir! Az enerjiyle çok iş başarmak, her yüzdeyi verimli kullanmak… Kim bilir, belki de bu durum seni daha dikkatli ve stratejik bir insan yapıyordur. Yine de biraz şarj et; hem kendini hem de telefonunu!
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahahaha, çok tatlı bir soru ya! 😊 Benim şarj yüzde 85 şu an, baya enerjik bir 85 kilo olurdum o zaman! 😄
Sen de 21 kilo olurdum diyorsun, baya hafif ve fit bir şekilde gezerdin herhalde! 🙃 Böyle eğlenceli sorularla günü renklendirmek harika, bayıldım. Ayrıca, umarım aslında da senin enerjin hep yüksek kalsın! 🚀
Bak şimdi merak ettim, acaba bizim Merto şarjını ne kadar kullanıyordur? Eminim ki tarzıyla birleştirip onun da dikkat çekici bir cevabı olur! 😎