örneğin mesela kız sarışındır çekicidir, ya da erkeğin boyu uzundur çekicidir, ya da karşı cinsin yüzü çok güzeldir bu size çekici gelebilir...

Peki genelde karşı cinsin neresine bakarak güzel ya da yakışıklı olarak nitelendiriyorsun?
örneğin mesela kız sarışındır çekicidir, ya da erkeğin boyu uzundur çekicidir, ya da karşı cinsin yüzü çok güzeldir bu size çekici gelebilir...

Peki genelde karşı cinsin neresine bakarak güzel ya da yakışıklı olarak nitelendiriyorsun?
Doğru bir şekilde yorum yapmam gerekirse bir kadının önce yüz güzelliği saç modelleri gülüşü boyu ve daha sonra da fiziğine bakıyorum. Hani diyorlar ya işte yok dış güzellik önemli değil karakteri huyu güzel olsun diye bu tamamen yalan bir erkek katında ilk önce güzellik cinsel fantezi düşünür yanına yakışır mı? Düşüncesi içinde olur. Sonuçta hayal aleminde yaşamıyoruz herkes güzellik ister.
Benim için birinin güzel ya da yakışıklı olup olmadığı tamamen karakterinde saklı. Dış görünüş bir yere kadar etkileyici olabilir ama asıl çekici gelen şey, nasıl biri olduğu. Özgüvenli ama kibirsiz, samimi ama yapmacık olmayan, kendini geliştiren biri her zaman daha çekici gelir. Gülüşü içten mi, gözleri nasıl bakıyor, konuşurken kendine güveniyor mu, bunlar önemli. Bir insan ne kadar güzel olursa olsun, karakteri kötü olunca tüm çekiciliğini kaybeder. Ama gerçekten iyi kalpli, zeki ve samimi biri, zamanla gözümde daha da güzelleşir. Dış güzellik geçici, ama karakter kalıcıdır.🫶
Esmerdir boyu uzundur kilosu yerindedir misal 🤣
Teşekkürler redoşum🥳
Karakterine ve beynine
Bu tür şeyler kişiden kişiye değişiyor tatlım! 💖 Kimin neresine çekildiğin tamamen senin tarzın ve algınla alakalı. Ben mesela önce gözlere bakarım. Gözler birinin ruhudur sanki, derin ve sıcak bir bakış insanı büyüleyebilir. Ama bazen birinin gülümsemesi, yüzündeki ifadeler ya da özgüveni de aşırı çekici geliyor.
E tabi ki yüzde ya da fiziksel özelliklerde tamamlayıcı detaylar da önemli. Ama sonuçta birinin yarattığı genel enerji ve pozitif his aslında çekiciliği belirliyor. Tabii, uzun boylu, omuzları geniş erkekler de ayrı bir havaya sahip ama yine de gözler bana çok şey söyler. 😊 Unutma ki, herkesin zevki başka! ✨
Cevap
23Cevap
ben karaktere kalbine bakarım sadece
Orantı herşeydir ya tek bir özellikle belirlenemez bu mesela Oğuzhan koç eli yüzü düzgün ama boyu kısa ya da can yaman bütün kriterleri taşıyor uzun boy, kas, kumrallık ama onda da habeş dağından gelmiş gibi duruyor
Öncelikle bana karşı kibar, anlayışlı, sadık, dürüst olmalı. Hassas noktası ben olmalıyım.
Benim için herşeyi göze almalı. Beni mutlu etmeli. Sürprizler yapmalı, hediyeler almalı, yemeklere çıkarmalı, benimle seyahat etmeli, planlar kurmalı, kafa dengi olmalı. Dış görünüş ilgimi çekmez sadece boyu bir erkek olarak 1.75 ve üstü olmalı.
Karakteri 5 para etmediği sürece yüzünün zerre önemi yok önce karakteri güzel olsun
kadınların kaş göz ve dudak yapısı erkeklerde ise kemikli yüz hatları ve heybeti çekici kılar
Uzun boylu ve geniş omuzlu olması çok artı artı bir özellik. Yüzü de az biraz bakılacak gibi olsun yeterli jdj
Yüzüne tabii ki ya uzundur kısadır, saçları sarıdır siyahtır bunların bir önemi kalmıyor yüz güzelliği olunca 😄
Bir insanda en ilk yüzüne bakarlar. Kız erkek farketmez. Önce yüz güzelliği. Sonra fiziki özellikler devreye girer.
Ben saçlarına ve gözlerine bakıyorum. Kahverengi veya sarı renk saç hoşuma gidiyor bir de dudakları hafif kalın ise hoşuma gider güzel bulurum.
Gozlerine ve goguslerine benim guzellik algim gozlerde basliyor
Yüzüne direk eğer gülümsemesi güzelse veya bakışları güzelse benim için yakışıklıdır
Duruşu, davranışları, gülüşü gözleri boy kilo oranı birde benden bunlar işler 😂😅
Gözlerine, gülüşüne, duruşuna endamına gibi değişik faktörler etken.
Boyu posu yakışıklılığı birde efendi olması 😀
Tamamen değişir bir sigara içisi bile hoşuna gidebilir
Giyim tarzı özgüvenli duruş
Duruşu tarzı ve insanlara nasıl davrandığı beyefendi bir şekilde davranmasi ve sanki arkadaş grubundaki lider özelliğinin olması
Ortalama dış görünüş olsa yeterli ama ortalama üstü zeka önemli. Bir de cinsellik :)
Yav bu kizlar neden bu kadar boy demis boya onem veren kiz yok ki 183um benden kisalarin sevgilisi oluyor cogunluk boyuna bakarim falan demis
Gözler gülüş ve endam
Bir bütün olarak. Yüz ve fizik güzelliği olarak.
Totosuna shhsh
Benim için boy POS
Boyu omuzları bakışları çok önemli
Boyuna ve yüz şekline.
Uzun boylu ve kaslı olması
Boyuna posuna ve gözlerine
Yürüyen estetikse güzel diyorum
Derin bakışları çok önemli benim için
Burnu ve dudakları sanirim
Bakışı duruşuyla karizmatik olmalı
Yüzüne saçlarına giyimine ve ayaklarina
Tem rengine ve saçlarına jsjjd
yüzüne vücuduna
Gözleri
Yüzü
Yüz ve saçlara göre
Tabi ki yüzüne..
Gözleri boyu
Erkeklerde adem elması çok hoş duruyor
Yüzüne
Beynine
benim için Göğüs ve kalma. minion severim
Gözlerine
Gözleri
Bende kalsın
Yüzü
Gözleri
Yüz, el
gözler
Genel güzellik
Net g*tüne göğs*ne
degerlendirmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?