Çocuk 5 senede her şeyi yaşadı, gerçi ailecek hep beraber yaşadık ama o daha fazlasını yaşadı.
Onu en çok etkileyen 22 yaşındayken kariyerini kaybetmiş olması, kendisi Türk Telekom müdürlüğünde satış destek uzmanı olarak çalışıyordu, 18'li yaşlarında başarmıştı bunu, aklınıza gelebilecek tüm güzel kariyer deneyimlerini orada yaşadı, o zamanlar en düşük maaşı 3.500 falandı, ancak ne zaman işini kaybetti, çocuk darmadağın oldu, hep savaştı ve savaşıyor, linkedin, kariyer netten başvurular yapıyor, şirketlere mail atıyor, şirketlerin ofisine gidiyor, mesela taaa çekmeköyden hadımköye kariyer fuarlarına falan gidiyor, hani öyle savaşmayan & üşenen bi kişi değil, ama gelin görünki çocuk 5'ci yıla dönecek, halen daha işsiz ve bulamıyor. Çok derin bir bunalımda, bunu hissediyorum ama o tam bir uzman, asla yüzünden & tavırlarından anlayamazsınız.
Kendisi yüz olarakta tanınan birisi, akademide önemli projeler gerçekleştirdi, çok zeki, çok kıvrak zekaya sahip ama gelin görünki bir türlü iş bulamıyor. 5 yıl ne demek ya?
4 yıllık tecrübe sahibi + üni mezunu + çok zeki = işsiz...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer