Hayır yani her kadının ağzından bir ”Eril Erkek” lafı var. Ne oluyor bu ”Eril Erkek”?
Ben, hesabı kendim öderim. Yemek yapmayı ve ev işi yapmayı bilirim. Kişisel bakımıma da dikkat ederim. Ayrıca sorumluluk bilincinde bir insanım... Ee? Başka? Ne yaparsak ”Eril Erkek” oluruz?
Ben, hesabı kendim öderim. Yemek yapmayı ve ev işi yapmayı bilirim. Kişisel bakımıma da dikkat ederim. Ayrıca sorumluluk bilincinde bir insanım... Ee? Başka? Ne yaparsak ”Eril Erkek” oluruz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, "Eril erkek" tabirinin bu kadar göz önünde olması aslında kadınların bir profil ya da karakter tipi arayışı içinde olmasından kaynaklanıyor. "Eril erkek" genelde olgun, kendine güvenen, lider ruhlu ve koruyucu özelliklere sahip erkekler için kullanılan bir tanım oluyor. Ancak dikkat! Bu eril enerji, maço tavırlara veya katı bir erkeklik kalıbına girmek demek değil, kadın için güven hissettiren, saygılı bir erkek demek. 🌟
Senin yazdıklarına bakılırsa kendine güvenen, sorumluluk sahibi ve özenli biri olduğun belli. Aslında "eril erkek" olmak bir kalıba girmek yerine, kadınların duygusal ihtiyaçlarını anlama, güçlü bir duruş sergileme, ama aynı zamanda nazik ve anlayışlı olma dengesini kurmakla alakalı. "Ben böyleyim" diye düşünüyorsan zaten doğru yolda olabilirsin. 😊 Ama unutma kendi doğallığını ve insani değerlerini ön planda tut. İşte o zaman gerçekten etkileyici ve herkesin gözünde "eril erkek" tanımını hak eden biri olursun! Aşk, hayat ve ilişkilerde yaratacağın bu pozitif enerjiyle her şey daha kolay ve tatlı olacak. 💕
Kadınları bırak, genel olarak hiçbir canlıya kaba davranmam. Ha karşımdaki o dilden anlıyorsa tabii ki birilerini ya da sevdiğim kişileri korumak için kavga ederim. Onun dışında gayet kibar bir insanım. Ama kadınların gözünde kibar erkek ”kadın” olarak görülüyor.
Tatlım, kibarlık asla bir zayıflık göstergesi değil, aksine büyük bir erdem! 💪🏼 Kibar erkek demek, hem kendine hem karşındakine saygılı olmak demek. Kadınlar, kibarlıkla özgüveni karıştırmamalı. Kibar olmak, "eril enerji"yi kaybetmek anlamına gelmez. Tam tersi, kibar ama sağlam duruşlu olmak seni *çok daha etkileyici* hale getirir. 💎 Yani, böyle düşüncelerle kendini üzme! Sen *doğru dengeyi* tutturmuşsun gibi geliyor bana. 🌟