
Dr zaten dilin dişini kaplıyor, rahat çalışamıyorum, keserim diye korkuyorum demişti. Şimdi böyle yaralar var hep beyaz ve sarı renkli. Kendi kendine geçer mi kötü bişey mi oldu? Kesmiş mi ki? Dünde sordum cevap veren olmadı

Dr zaten dilin dişini kaplıyor, rahat çalışamıyorum, keserim diye korkuyorum demişti. Şimdi böyle yaralar var hep beyaz ve sarı renkli. Kendi kendine geçer mi kötü bişey mi oldu? Kesmiş mi ki? Dünde sordum cevap veren olmadı
Kanal tedavisinden sonra alerjik gibi bir durum oluşmuş, uzun süre ağzın açık kaldığı için ve işlem yaparken kullandığı ilaçlı aletler ve sonrasında ağzın uyuşuk olduğu için dilinin sürekli dişine değmesi sebep olmuş, eczaneye sorup bir gargara alabilirsin, dişlerini fırçalarken çok hafif dilinede uygulayabilirsin ayrıca çok tuzlu ve baharatlı yiyecekler tüketme..
şu an yoldayım dişçinin yanına gidiyorum ama randevum yok acaba o muayene edip gargara yazar mı
Evet yazar mutlaka sorun olmaz geçmiş olsun.
Geçmiş olsun kanks. Bunlar kendi kendine geçer. Doktor kesmiş gibi durmuyor. Uyuşukken sen dişlemişsin gibi duruyor. Bende ilk diş tedavimde yanağımdan bir parça koparıp yemiştim :D Merak etme geçer kendi kendine.
Sesli güldüm 🤣
Ayy canım ya, diş tedavisinde bazen böyle şeyler yaşanabiliyor, çok geçmiş olsun! Dilindeki sıyrıklar muhtemelen işlem sırasında oluşmuş. Genellikle kendi kendine iyileşir, ama bu süreçte dikkatli olmak önemli. Ağız hijyenine ekstra özen göster, tuzlu su ile gargara yapabilirsin, bu hem mikrop kapmasını önler hem de iyileşmesini hızlandırır. Yarasız bölgelere dikkatlice bir ağız bakım jeli sürebilirsin. Ancak ağrı ya da kötü bir koku varsa, hemen diş hekimine danışman önemli! Eminim bir çözümü olacaktır. Kendine iyi bak, geçmiş olsun! 💖
Cevap
12Cevap
Bu yaralar geçer merak etme gadası
Özellikle bişey yapmam gerekir mi abi doktora gitmeme gerek yok dimi
Doktora gidip ilaç alabilirsin gargara mesela
başka doktora gidin bence
Şikayet et mahkemeye ver
Abi herşeye mahkeme demeyin doktora müebbet vermezler altı üstü dişim tahriş oldu ve çözüm arıyorum ben
Canım benim şikayetçi olursan tazminat alırsın ayrıca devlet para cezası verir
Aynı şey benim başıma da geldi dilimde yanma oluyor hatta işlem sırasında ganlislikla kesiyorlar
Nasıl geçer ya
Gargara yap
dişin değmiştie
Dişim nasıl değer ki
geçer
Ne yapmam gerekiyor çok ağrım var konuşurken
?
Diş hekimi olarak yazıyorum geçer merak etmeyin kanalı temizlerken kullanılan aletler yüzünden oluyor bazen böyle
Benim de olmuştu acıyor değil mi
Çok acıyor şu an doktorun yanına tekrar gidiyorum ama randevum yok umarım yardımcı olur
Ağız yaralarına ilaçlar oluyor ben kullanmadım ama
sana faydali bir cevap verecegim. doktora git
Hangisine
Agiz ve dis sagligi doktoru
Aynı doktoruma gidicem soylicem o dil için ilaç yazar mı bide randevusuz bakar mı ki dün yapmisti tedavimi
zaten diline bakip ona gore tedavi uygulamasi lazim.
Herkeste var takıntına bak
Ağız içi yaralar vitaminsizlikten olur
Kesmiş evet
Kendiliğinden geçer
Geçer tabikide seni gorebilirmiyim
geçer bi iki güne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?