Diş kanal tedavisi diye gittim, dilimde sıyrıklar oluşmuş. Ne yapmalıyım?

Diş kanal tedavisi diye gittim, dilimde sıyrıklar oluşmuş. Ne yapmalıyım?

Dr zaten dilin dişini kaplıyor, rahat çalışamıyorum, keserim diye korkuyorum demişti. Şimdi böyle yaralar var hep beyaz ve sarı renkli. Kendi kendine geçer mi kötü bişey mi oldu? Kesmiş mi ki? Dünde sordum cevap veren olmadı

Diş kanal tedavisi diye gittim, dilimde sıyrıklar oluşmuş. Ne yapmalıyım?
Cevapla