Birşeylere inanmanın heyecanını özlüyorum. Heyecanımı kaybettim sanırım. İşin garip kısmı bunu yaşayarak değil gelmesini bekleyerk?

Birşeylere inanmanın heyecanını özlüyorum. Heyecanımı kaybettim sanırım. İşin garip kısmı bunu yaşayarak değil gelmesini bekleyerk?
Cevapla