Konuştuğum kişi çok yakışıklı onun yanında kendimi çirkin hissediyorum, ne yapmalıyım?

Konuştuğum biri var yakışıklı biri yani insanları etkileyebilecek bir tipi var ama ben onun yanında kendimi çok çirkin hissediyorum aslında aşırı kötü değilim o iyi tip olarak başka kızları görünce kendimi kıyaslıyorum keşke daha güzel olsam diyorum ne bileyim başkaları daha yakışır diye düşünüyorum zaten işten dolayı pek konuşamıyoruz ne yapmalıyım?

Konuştuğum kişi çok yakışıklı onun yanında kendimi çirkin hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla