Sevgilimin cimri olup olmadığından şüphe ediyorum sizce cimri mi?

İyi akşamlar KS üyeleri sevgilim geçen gün bana evlenme teklif etti. Ben de çok sevindim ama bilin bakalım sonra neye kafamı çok taktım? Hemen anlatayım sevgilim bana hayal ettiğim yüzüğün pırlanta olanını değil de sahte taşlı 14 ayar altın olanını almış. Daha önce fikir olsun diye gezdik kuyumcuları ben de sade gösterişsiz lotus yüzüklerden beğendim. Gezerken sürekli savroski olanları sordu ( daha ucuz) . Ben de pırlanta istediğimi ve ondan tek bir şey istediğimi onun da olmasını istedim. Maaş yattı malum teklif ettiği gün baktım 180 bin gözüküyor ama meğerse 34 bin lira net parası var içeri girebildiği para ile bu miktar görünüyor. Param yoktu bunu aldım niyetimi anlar diye dedi. Okey dedim ama içim rahat değil yahu bu adam kaç senedir öğretmen kenara koyduğu üç kuruş parası yok mudur sizce? İstediğim yüzük 33 bin lira en kötü taksite böler alırdı. Ben ona bir ton pahalı hediye aldım düşünmedim bile alırken ama bana aldığı doğru düzgün hediye yok. Benim de param yoktu 20 bin lira alıyordum o zaman bile güzel olanı kaliteli olanı aldım. Geçen yine bir gün gömlek alacağım mağaza kapanmak üzere üzerimi değişmeye girdim. Elinde gömlek beni beklemiş. Alsana be adam ne bozuldum belli etmedim. Bir de bana borç atmıştı 16 sına kadar lazım değil dedi. Başta tarih çok dikkatimi çekmedi ama sonra 15 inde maaş aldığım aklıma geldi. Sizce cimri mi?

Güncellemeler
1 yıl
Sizce cimri mi?
Sevgilimin cimri olup olmadığından şüphe ediyorum sizce cimri mi?
Cevapla