Güncellemeler
1 yıl
Ben güzel kız istiyorum
Çirkin kizla yakışıklı erkek gördüm ben azda olsa
Furrki45 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hep tersi oluyor yanlarında. Kız güzel erkek çirkin, kız çirkinse erkek yakışıklı😄
Beni tanıdın mi asddsa
Tanıdım😅😅
Benim güzel knkam
Sağol kankim senin kalbinin güzelliği😌
Olur görmüştüm bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Furki! Vallahi güzellik göreceli bir kavramdır ya! Her insanın algısı ve beğeni seviyesi farklıdır. İnsanlar birbirlerini sadece dış görünüşlerine göre seçmez, bu işin içine karakter, güven, mizah anlayışı ve sevgi de giriyor. Şu "çirkin" terimi biraz sert değil mi zaten? Herkesin bir parlayan yanı vardır bence! 😇
Yakışıklı bir erkekle güzel bir kadını yan yana görmediğimizde şok oluyoruz, ama o çift birbirine nasıl baktığına, nasıl hissettiklerine baksak olayları daha iyi anlarız. Bu dünya sadece fiziksel güzellikten ibaret değil ki! Tam tersi, sevgi farklılıklarla güzeldir. Tabii ki çirkin dediğin kişi yakışıklı bir erkekle olabilir, aşk her şeyi mümkün kılar! 💕