AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
Daha İyi muamele iş görüşmelerinde bir adım öndesin erkekleri kullanabilirsin
Bazen d başa bela bence ya
Ewet sen güzel olduğunu dektere etmiş oldun.
Bence de bi artısı yok
Kesinlikle artısı var en önemlisi ruhu ve bahtın güzel olması.
Bence kızların hepsi güzel dir sadece bakımsız kız vardır
Hayır çünkü erkekler yanaşmıyor bakmaz diye 😅
Kesinlikle öyle
😅
Yok aga
Kesinlikle
Güzelliği kadar zekasıda varsa evet..
Var tabi, iki cinsiyet için de
Bilemiyorum bu dönemde hersey olur
Alicin fazla olur
Var tabiii guzelsen acilir kapilar
Kişiliğini de eklersen war
Bahtımız güzel olsun gerisi boş
Sanmıyorsan yeterince güzel değilsindir
Gayet güzelim de çoğu ortamda herkesten daha çok iltifat alırım hemde bu küçüklüğümden beri böyle anneme çekmişim işte ne diyim ama bir faydası yok yinedd
İnanmam
Burnu havada diyorlar genelde
Vardır, ama akıl da mühim
Var tabi her alanda işte sosyal hayatta her yerde
Toplu taşımada yer verirler
Öyle bir şey yok herkes uyduruyor bunu
Demek o kadar da güzel değilsin
Ben kendime has demedim bunu özellikle ama evet güzelim küçükken böyle bir şey yaşadım ama bununla alakası yok yinede herkese de yer verebilirler ama şimdiki insanlar çok bencil olduğu için yer verirlee mi sence
Ben çok şahit oldum bırak güzelliği sırf fiziği güzel diye bile yer verdiklerini
Bilmiyorum olabilir bizim burada hiç böyle bir şey görmedim kendimi kast etmiyorum başka kızlara karşı kimse böyle bir şey yapmadi
Güzeller de var yani burada
Güzelsin diye derdin yok sanıyorlar ys
Yoktur
Var tabi seviliyon
Heyecani ve farkliligi swversen cok
Seviyoruz sevmesine de bir faydası olmadı tek faydası iltifat bu kadar
Bence bunu bi fikirlesmemiz lazm neden boyledir bi acmamiz lazim konuyu
Var olmaz olur mu
Kaderin neyse o
Zorluğu varrrr
Hmm neden
Her kadın güzeldir 💐
yani erkeklerin ilgisini çekiyor o kadar
Tabikide var
Evet var hayata herkesten 1.0 önde baslarsin
Bence bakim onemli
güzellikte başa bela be sanki
Güzel bir kız olmayı çok isterdim
İnsan en başında iyi hisseder ve özgüvenli
Olunca anlarsin
Tek artısı iltifat almak
Bence oda yalan
cok var ya
Mesela ne
mesela aynaya bakinca serotonin salgilanir. biraz yorumlara baktim da simdi. bakis aciyla alakali bi durum. sen ne ariyorsun ne bekliyorsun ki yani bir artisi olsun?
Bilmiyorum bazıları çok artısı olduğunu söylüyor ama yalan olduğunu düşünüyorum
Guzelın derdı çok olur derler şansı olacak insanın
Herkesin derdi vardır bence ama evet güzelin bir tık daha fazla sapiklaedan dolayı
Valla tüm erkekler peşinizde değil en azindan Türk kızları herkesı potansiyel sapık olarak görüyor
Tabikide tüm erkekler peşimizde değil ama bir ara nerdeyse mahalledeki tüm erkekler uğraştılar benimle mesela bu benim suçum değil açık giyindin mi falan soracaksın belki giyinmedim de tek açık yerim başımdi
Türk kızları çpk zor olduğu için Türk erkeklerı yoklukta bıde böyle bak olaya
Bizimle alakası yok sizin abazaliginiz ben bu arada kürdüm
Bende kürdüm
Ve her erkek abaza deilim belirteyim fe
Kurttu o erkekler de bu arada
Kürt
Neyse öyle işte aman fazla uzatmayalım konuyu bizlik bir sorun yok onların sapıklığı beni bağlamaz onların suçu
Nerelisin merak ettım kürdüm deyınce ben diyarbakır
Vanlıyim
Her erkek abaza değil zaten ama abaza olmaları da bizim suçumuz değil
Doğru sen senı gerçekten sevecek insanla karşılasmamıssın bana da kalırsa mesela günümüzde hemen hemen hiçbir kadın gerçekten sevmiyor daldan dala konuyorlar evlenene kadar tecrübeyle sabit
Evet herkes arayış içinde
Ben bu nesılden nefret ediyorum klasik olacak ama cidden öyle kendımı hiç bıseye hiç bir yere aıt hissetmiyorum ruh gibiyim uzun zamandır
Neyse anlattığm şeyler konunun dısına sapmıs ve pek de umrunda değil sanirim
Uyudum ben günaydın evet bu nesil çok kötü biz bazı kişiler bu neslin insanı değiliz gerçekten Allah yardımcımiz olsun vah ki halimize insanlık nereye geldi vallahi neler neler yapıyorlar insan ilerde anne baba olmaya korkuyor
Bısey diyim mı zerre umudum kalmadı benim artık herhangi bıseyle ilgili
Benim de öyle...
Ama Allah var ümitsiz olmak bize yakışmaz
Kaç yaşındasın bu arada
Daima olur 😅
Bence faydası yok tek faydası varda oda iltifat almak
Bana tüm kapılar açılıyor 😅
Bende aynı şeyi düşünüyorum ama herkesin güzellik algısı farklı biz baya baya güzel yürüyünce herkesin dönüp baktığı şekilde bir güzellikten bahsediyoruz..
@Burak6162 evet ben de böyle bir güzelliğe sahibim.
Doğrudur benim bir patronum oldu askeriye içinde bir mekanı vardı subaylar denetlemeye geldi kadını gören yumuşadı eridi resmen 😅 tahmin etmiştim ama öyle olacağını hatta denetleme bittikten sonra kendiside dedi biliyodum beni görünce böyle yapacaklarını diye kadın herşeyin farkında abi manken gibi bi gör aşık olursun ama benden hoslandigina yemin edebilirim neyse 😅
@Burak6162 senden hoşlandığını sanmışsındır sadece 😅
Yok yok öyle değil sürekli benim çalıştığım yerde durur sohbet ederdi bana iltifat ederdi arada vücut hareketleri belli ediyordu sarılmak ister gibiydi doğum gününü kutladım kocası dışarda bakarken bir sarıldı bana bişey daha oldu. da ondan emin değilim.. niye ben insan değil miyim begenebilir yani. Senin ne demek istediğini anlıyorum ama kadınlar biraz sohbet etse biz farklı algılıyoruz öyle değil işte..
@Burak6162 işte yine farklı anlaşılan bir kadıncağız😅
Yav milletin içinde 10 kişi varken ne kadar yakışıklı zengin çocukları gibi demi diye iltifat ederdi canım değilim birinin benden etkilendiğini anlayabiliyorum.
@Burak6162 Tamam öyledir kesin.
Olayı görmediği halde emin olan biri şaka gibi ya.. belki çok güzel olabilirsin ama tecrübesizsin önyargılı davranıyorsun sen bilirsin dediğin gibi olsun
@Burak6162 ben de öyle biriyim kesin 😅 neden bu kendini ispat çaban 😅
İspat değilde sürekli yanlış anladığımı iddaa ettin öyle olmadığını söyledikce sen uzattın her neyse
@Burak6162 benim umurumda değil ki😅 Kadın aşık da olabilir bu hikayede benlik bir şey yok😅
Bence de bilmediğin bi konu hakkında çok uzattin halada uzuyo kapatalim bu konuyu lütfen
Başka şeyler konuşalım yani kanka 😅
@Burak6162 buradaki erkeler çok yorucu gerçekten😅
Yok ya genelde insanlar yorucu bence merak etme sandığın gibi degil durum. Sanki seni terslermis gibi oldu onu düzeltmek için yazdım
@Burak6162 beni kimse tersleyemez canına susamadıysa😅 Soru sahibine 🌷🌷🌷
Çok özgüvenlisin bebiş erkekler gerçekten şımartmış galiba seni 😅
@Burak6162 şımarmak için erkeklere ihtiyacım olduğunu kim söyledi?
Kızlar o kadar simartmaz ama
@Burak6162 okuduğunu da anlamıyorsun. Kendi kendimi şımarıyorum😅
Bende öyle mi demek istedin anlamaya çalışıyorum şımarık uyuz seni 😅
@Burak6162 ister terslerim ister terslemem kadın gayet güzel de cevabını verebilir seni ne kadar ilgilendiriyor
Bence yok ya her kızın alıcısı var
Var tabi
Evet var
Güçlü ve güzel olmak bir arada iyidir
Var var
Var. Yoğun instagram takip isteği gjdjdks
Olmazmi tabiki olur
Vardir
Zengin koca bulma ihtimalin daha yüksek 😂
30 dan sonra iş yapmaz kanka
Var evet
Tabi ki vardır
Valla bilmiyorum
Herhalde var.
Yok bence
Var bence
Yok😂
Sen güzel misin😂
Bilmem güzel miyim😂
Ne bileyim görmüyorum 😂
👍
Var tabiki
İlla ki olur
bence yok
Çok var hanımefendi
@Cüneyd_Efendi Ne gibi
Her konuda diyebilirim, öncelik sahibi olurlar. Misal okulda tüm gözler üstünde olur. Bir işyerine başvuru yapsın, üni okumamış olsa ve deneyimi olmasa bile direk işe alınma şansı yüksek
O kadar var ki
Yok.
Var tabii srn misin
Bilmiyorum
Sensin herhalde utanma güzellik iyi bişey
Bazı yorumlarda saçma geldi mesela şu
"Toplu taşımada yer verirler"
Off ne saçma bışver gel konuşalım istersen
Böyle bir şey yok ben hiç bir yerde hiç bir insana bunu yaptıklarını görmedim tek yaslilara hürmet edilir
Evet haklısın
Uyucam birazdan
Ya az konuşalım 🫠🫠
Uyudun mu
Tanışalım bi daha nerede bulucam seni
Bulursun KS de kdjd takılıyorum zaten
Yaa gel işte 😊😊
İnatçı kızsın
Attın mı
Sahane ile mi başlıyor
Evet
Xp 1 nasıl gizli soruyo
Nnnn
Bilmem oluyor onunla alakası yok
Olmuyor boşverelim en iyisi bende yazamıyorum xper 3 olmalı
evet
Var bence
Hmm tabi ya
Çokkkk