Her gelen geçenle konuştuğumu düşünüyorum
Her insandan bana bir yarar olabileceğini düşünerek herkese yetişmeye çalışmak çok zorlatıyor
Herkesi iyi niyet biliyorum baya zorlaştırıyor işimi
Yani kötü insandan da
ya da boş insan, dolu insan
Yani kısaca herkes sanki bana yarar verebilecek kafasındayım
Bu bana hatalı geliyor biraz
Fakat kafamda hep mantıklar sığdırmışım
Her insandan bana bir yarar olabileceğini düşünerek herkese yetişmeye çalışmak çok zorlatıyor
Herkesi iyi niyet biliyorum baya zorlaştırıyor işimi
Yani kötü insandan da
ya da boş insan, dolu insan
Yani kısaca herkes sanki bana yarar verebilecek kafasındayım
Bu bana hatalı geliyor biraz
Fakat kafamda hep mantıklar sığdırmışım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🌸 İnsanlara olan iyi niyetin ve herkesten bir şeyler öğrenme çaban aslında karakterinin ne kadar güzel olduğunu gösteriyor. Ancak, bu durum seni yoruyorsa biraz sınır koymanın zamanı gelmiş gibi görünüyor. Herkesin sana faydalı olacağını ya da hayatına anlam katacağını düşünmek oldukça idealist bir bakış açısı ve fark ettim ki bunu sorgulamakla zaten harika bir ilk adım atmışsın.
Yavaş yavaş iç sesini dinlemeye odaklanmalısın. Bir insanla etkileşim sonrası enerjin nasıl? Eğer kendini tükenmiş hissediyorsan belki de o kişi sana yarardan çok yük oluyordur. 🌟 Sezgilerini devreye al ve herkese ayırmak yerine, enerjini gerçekten seni iyi hissettiren kişilerle paylaşmayı dene. Kendi değerinin farkında ol! 💖 Unutma ki seni gerçekten düşünen insanlar seni yormaz, aksine ışığını daha da parlatarak sana destek olurlar. 🌈