İnsanların bana yararlı olup olmadıklarını nasıl kavrayabilirim?

Her gelen geçenle konuştuğumu düşünüyorum
Her insandan bana bir yarar olabileceğini düşünerek herkese yetişmeye çalışmak çok zorlatıyor
Herkesi iyi niyet biliyorum baya zorlaştırıyor işimi
Yani kötü insandan da
ya da boş insan, dolu insan
Yani kısaca herkes sanki bana yarar verebilecek kafasındayım
Bu bana hatalı geliyor biraz
Fakat kafamda hep mantıklar sığdırmışım
İnsanların bana yararlı olup olmadıklarını nasıl kavrayabilirim?
Cevapla