Kendime biraz bakım yapsam çok güzel kız oluyorum bazen de hiç bakım yapmadığımda çirkin oluyorum sizde de bu yaşanıyor mu?

Güncellemeler
1 yıl
Ben güzel olup olmadığimi sormadım dedim ki sizde benimle aynı durumu yaşıyor musunuz
Güncellemeler
1 yıl
Bakım derken şöyle kast ettim banyo yapmak bıyık kaş almak böyle makyaj falan kast etmedim makyaj beni bozuyor gibi bazen aslında
Kendime biraz bakım yapsam çok güzel kız oluyorum bazen de hiç bakım yapmadığımda çirkin oluyorum sizde de bu yaşanıyor mu?
Cevapla