Sevgilim, sevgiliden çok arkadaş gibiyiz dedi ve ayrıldı?

4 senedir birlikteyiz. Birbirimize deliler gibi aşık olarak tanıştık. Sevgili olduktan 3 ay sonra askere gitti. 5 ay boyunca evden dışarı çıkmayıp, onu göremeden sesini duyamadan severek ağlayarak bekledim. bu süre zarfında tam 12 kilo verdim. Askerden döndü ve biz deli aşıklar aynı şekilde devam ettik. Çok eğlendik, gezdik, güldük. Ortak yanlarımız çok var birlikte iki birer çocuk gibi çok eğleniyoruz. Tabi sonradan monotonlaştık. Farklı şehirlerde yaşıyoruz aramızda mesafe var ve biz sadece 15 günde bir hatta ayda bir bile görüştüğümüz oluyor. İş sıkıntıları maddiyat gelecek ve evlilik korkusu vs derken iyice içine kapanmaya başlamıştı. 1-2 gün kafasını dinlemesi için izin verdim. yalnız kalmak belki ona iyi gelir diye düşündüm. Zaten hiç bir zaman ilgi bekleyen birisi değildim olmadım da. Sonra içine kapanmaması gerektiğini ve bu şekilde ilişkiye zarar verdiğini söyledim. Ve bana haklısın dedi. Beni anladığı için çok sevindim. İki gün sonra görüşelim dedi. Yine çok sevindim yaşadığım şehire aramızı düzeltmek istediği için geliyor sandım saatlerce süslendim. Ama ayrılmak için geliyormuş. Onu çok seviyorum ve özlüyorum bırakmak istemiyorum. Bana artık eskisi gibi sevdiğini hissedemediğini, sevgiliden çok arkadaş gibi olduğumuzu söyledi. Ayrılırken benimle birlikte ağladı. Gerçekten sevgi bu kadar basit ve kolay bitebilen bir şey mi. Beni inandır bana sevmiyorum de o zaman dedim. Öyle bir şey söyleyemem dedi. Gerçekten artık beni sevmiyor mu yoksa mesafeler hayatın zorlukları monotonluktan mı böyle hissediyor anlamıyorum. Tek bildiğim bir şey var o da onu çok sevdiğim ve özlediğim.
Sevgilim, sevgiliden çok arkadaş gibiyiz dedi ve ayrıldı?
Cevapla