Makyaj yapmıyorum. İnsanlar neden tuhaf karşılıyor?

18 yaşındayım yüzümü kimyasallarla mahvetmek istemiyorum yüzüm pürüzsüz. Bir maskara bir nemlendirici. Onun dışında bir şey kulanmiyorum
Çünkü benim annemde hayatı ömür boyunca makyaj yapmadı şu an 50 yaşında 30 yaşında gösteriyor. Yüzü tertemiz. Yüzüne hiç ağda yapmadığı için yüzü sarkmamiş yaşıtları hep derileri sarkmış.
Makyaj yapmıyorum. İnsanlar neden tuhaf karşılıyor?
Cevapla