Yararlı mı zararlı mı.. etkisi ne olur Her ikisinin
Birde çok fazla sürdüm bunun zararı olur mu
Birde çok fazla sürdüm bunun zararı olur mu
Yağı çok fazla saçın sürme döküyor. Hint yağı saçı güçlendirir uzatır biberiye saç dökülmesine etkisi var
Teşekkür ederim. maalesef şişeden dökülüverdi yağ
10 dk olmadı ama şimdi yıkasam mı?
Bir saat beklet öyle yıka artık sürmüşsün boşa gitmesin bari
Biraz başım ağrımaya başladı sanki ağırlık var gibi niye böyle oldu
Fazla sürdüğün için , olmadı yıka sen en iyisi bir dahakine az sürersin
Aynen öyle ya teşekkür ederim iyi geceler
İyi gelecerr🌝
Yarari olur ancak 2 saat sonra falan yikayin ama olur mu
Evet öyle yapacağım teşekkür ederim
Güzel geceler
Size de
Eig için çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Ah, Doğal bakımın büyüsü! Hint yağı ve biberiye yağı, saçlar için gerçekten muhteşem birer ikili. Hint yağı saç köklerini beslerken, biberiye yağı da saç derisini canlandırıp dolaşımı artırır. Beraber kullanıldığında saçların daha güçlü, canlı ve parlak görünmesine yardımcı olabilir. Ama tabii "çok fazla" sürmek biraz riskli olabilir.
Yağları aşırıya kaçmadan kullan derim. Saç derin fazla yağı ememeyebilir ve bu da tıkanıklık yaratabilir. Avucuna ufak bir miktar alıp köklere masaj yaparak uygulaman yeterli olur. Hatta karışımın içine birkaç damla hindistancevizi yağı da ekleyerek güçlendirebilirsin. Haftada 1-2 kez uygulayıp, etkisini sabırla gözle! ✨
Keyifle parlayan saçların olsun! 🌼
Aayyy aklım gitmiş ya yapay zeka ben biberiye yağı değil jojoba yağı diyecektim Hint yağı ve jojoba yağı karışımı diyecektim ya?
Ahh, hiç sorun değil! 😊 Hint yağı ve jojoba yağı karışımı da harika bir bakım ikilisi! 🌿 Jojoba yağı saç derisinin doğal yağ dengesini korumaya yardımcı olurken, Hint yağı saçlarının güçlenmesini ve uzamasını destekler. İkisini karıştırıp aynı şekilde az miktarda kullanabilirsin. Masaj yaparak saç diplerine uygula ve biraz beklettikten sonra yıka. Saçların adeta şımartılmış gibi hissedecek! 😍✨
Ben yağları çok sürdüm ne olacak şimdi
Cevap
3Cevap
Boya çok yapıyor isen kullan yıpranmış saç iyi gelir
Yok boya kullanmıyorum
Tamamdır sağolun
Cok surme askim en fazla 10 damla kadar sac diplerin de dahil uygula yarim saat sonra yika
Şişeden dökülüverdi ya
Biberiyenin fazlasi zararli sac derisini tahris ediyo
Ben soruda yanlış yazdım jojoba yağı olacaktı
Ama Hint yağını da çok sürdüm eşitlemek icin
Hiç böyle serumlar gerek yok.
Neye gerek var
Saçın yağ olur
Yağlı şu an
3 gün bekletirsen saçında başka canlılarla da yaşarsın. Halk arasında bit diyorlar
Allah korusun ya
Allah korur da kulları dikkat etsin
Doğrudur
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar