Ben hani şu gözün kenarina yapılan şey nedir 😂
Onu seviyorum ama adını bilmiyorum
Onu seviyorum ama adını bilmiyorum
eyeliner deniyor ona, x
Cevap
0Cevap
Gözün kenarına yapılan eyeliner ya da far gölgeleri.
Ben maskarayı en çok seviyorum.
Teşekkürler 🌹
Senin çok güzel bir yüzün var ne yapsam yakışır bence. Belki birgün eyeliner li fotoğraf koyarsin
Teşekkür ederim onun modası geçiyor artık yavaştan daha sadeden yanayım:)
Doğallık her zaman güzel ama aksesuar gibi kadınlarda görmek yeni fotoğraflar nasip olur umarım 🙂
Bu daha yeni ki zaten:)
Biliyorum uzun zaman gorunmeyip döndükten sonra bizlere ödül gibi geldi 🙂
Evet şaşırdım epey fark eden varmış yokluğumu sağolsun fark eden de etmeyen de:)
Fark edilecek insan var edilmeyecek var.
Fark yaratanlar var ki bence sensin. Tek sorun ulaşmak zor 🙂
İnsanlarla yorumda kalmak çoğu kez daha iyi boş ver
Fotoğrafların için umduğum gibi bunun içinde umuyorum 🙂
Arada şansı mi deniyorum belki açıktır diye. 🙂
dudak kombosu yapmak favorim
O ne 😂😂
ahshhs araştır gg den
Soyke ne olcak 🙂
Eyeliner
O işte evet yapar mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar