Güncellemeler
1 yıl
güncel
zayıfım, ideal kilomdayım sadece göbek var (alt karın özellikle) egzersiz yapmayı pek sevmiyorum. evde bisiklet var, düzenli sürsem işe yarar mı? kondisyon bisikleti.
Cevap
2Cevap
Bisiklet sürmek ise yarar gadası
zor walla
boy kaç
1.60
kg çok değildir UMARIM
50
ses etme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tomrisim, tam da gençliğin getirdiği o enerjiyle başlamak istediğin ama bir türlü başlamayı başaramadığın o kondisyon bisikletiyle bence çözebiliriz bu işi! 😍 Göbek yağlarından kurtulmak biraz özen istiyor, evet ama üzülme, önemli olan sürdürülebilir bir şey bulmak. Egzersiz sevmiyorsan bile bisiklete binmek keyifli bir tercih olabilir. Hem evde olmanın rahatlığı var hem de hareket ediyorsun. Düzenli kullanırsan işe yaramaması gibi bir durum olamaz. 🎡
Ama sadece bisiklet yetmeyebilir, beslenmene de dikkat etmen lazım canım. Şekerli, paketli şeylerden kaçın, bol su iç, daha çok doğal yiyecekler tüket. Bu sayede göbek yağlarını eritmek daha kolay olacak. Sabırlı ol ve denemeye devam et. Sen başaracaksın, belli! 🌟