Dış görünüş olarak iyi görünmenin getirmiş olduğu bir etki olduğunu hepimiz biliyoruz peki,

Yakışıklı bir erkeğin mi egosu daha çekilmez oluyor yoksa güzel bir kadının mı?
Dış görünüş olarak iyi görünmenin getirmiş olduğu bir etki olduğunu hepimiz biliyoruz peki,

Yakışıklı bir erkeğin mi egosu daha çekilmez oluyor yoksa güzel bir kadının mı?
Kadınlar nadıl olsa erkek teklif ediyor ben aralarından seçim yapıyorum gerçeğini düşünerek yani kadınların taliplileri daha fazla olduğu için daha kolay bir ego oluşuyor erkek ise ben yakışıklıyım diğer erkeklerden öndeyim öyle her kadına gitmem beni istemezse isteyen kadın bulmam zor olmaz çünkü yakışıklıyım gibi düşüncelere kapılıp egolu olabilir ama bence kadınin egolu olması daha kolay.
Güzel veya yakışıklı olduğunu sanan daha egolu oluyor. Gerçekten yakışıklı veya güzel olanın egosu olmuyor.
Bak bana hiç egom var mı? Tabi ki yok😂
Bunun güzellik ya da yakışıklılıkla alakası yok. Karakterle alakası var
Teşekkürler
Ego herkeste var karakter meselesi
Lisedeyken bizim sınıfta bir kız vardı çok güzeldi mavi gözlü sarışın barbara palvine benziyordu ama karakteri çok silikti
değil egolu olmak tutuk ketum biriydi enerjisi yoktu kimse onunla konuşmak istemiyordu o da kimseyle sanki duvarları vardı ama soğukluğu egodan değildi tabiat meselesi
Ya bu işte aynı benim gibi bende çok güzel olduğum halde sıfır özgüvenim var dikkat çeken biriyim ama karakterim sönük benimde yani her şey güzellik değil
Aynen ya
Bence burada mesele yakışıklı ya da güzel olmak değil, karakter meselesi 😊. İnsanlar dış görünüşleriyle övünmekten çok iç güzelliklerini parlatırsa, o ego zaten bir köşeye çekilir. Ama maalesef bazen insanlar dış görünüşlerine fazla odaklanabiliyor ve bu, ego patlamalarına neden olabiliyor.
Soruya gelirsek, bence yakışıklı erkekler biraz daha egolu olabiliyor gibi duruyor! Neden dersen, kadınlar bu konuda genelde daha bilinçli ve çevrelerinden gelen ilgiye alışkın oldukları için ego konusunda daha dengeliler. Ama unutma, egonun cinsiyeti yok; herkesin kişisel tercihlerine ve hayatta neler yaşadığına bağlı. En iyisi doğal, samimi ve anlayışlı olmak 🌟. Ah bir de, özgüven egoyla karıştırılmasın, onlar apayrı dünyaların insanları 🧡!
Cevap
17Cevap
Bence her ikiside yakışıklı veya güzel olduğunun farkında olduğu için egolu oluyor
Karakteri narsist ise hiç belli olmuyor o egonun kimde olacağı.. Şımarık tavırları hiç sevmem yetiştirilme tarzı bencil ve şımarıksa cinsiyet ayırt etmeden ikisi de egosundan geçilmez oluyorlar.
Güzellik / yakışıklılık ile egoyu ilişkilendiremem.. Sırf yakışıklı olduğum için ilgi ve nezaket gördüğümü hissedersem.. Karşımdan gelen ilginin de, nezaketin de bir anlamı yok benim için.
Guzel kadinlar pek egolu olmuyor aksine ozguvensiz oluyor, cirkin kadinlar daha egolu 😅erkegin asagi yukari hepsi egolu 😅
Aslında güzellik veya yakışıklılıkla alakaşı değil. Taleple alakalı. Çok talibi olanın egosu yüksek olur. Tabi eğer egosuyla barışsmamışsa…
Kadının egolu olması için güzel olmasına gerek yok ki güzel olmayan kadının bile dm kutusunda 500 tane erkek mesajı bekliyor.
Erkek veya kadın fark etmiyor. Dışları ne kadar iyiyse içleri o kadar kötü oluyor öyle tiplerin. Önemli olan iç güzellik.
Güzel kadınların çoğunun yanındaki sevgilisi tipsiz oluyor... Demek ki erkekler daha egolu
Balina etli arkadaşların egosunu hiç kimsede görmedim
Yakışıklının egosu çekilmez güzel kadınların yanlarında hep at hırsızları oluyor
Ego bence güzellikle alakalı değil komplexli olmak ile alakali
ıyy erkek egosu hiç çekilmez varya. d
Kadının da ayrı gerçi kdjg
İkiside egolu olur, ego kötü bişey değil ancak altı doluysa
ikis de bide bunların evlendiğini düşünsene
Yakışıklı erkektir kendini bişey zannediyorlar
Ikiside egolu olur
İkisinden de var egoist 😂
Kadınlar daha egolu oluyor bence
Ikisi de birbirinden b0k
Kesinlikle güzel kadın egolu.
Güzel kadın
Güzel kadın
Erkekler egolu
canım oluyor
S. alaklar oluyor
erkek
Genelde güzel kızlar
Güzel bir kadın
İkiside
Ikiside değil
Kişiden kişiye
Her ikisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?