1 yılkesinlikle dezavantaj. çünkü içgüdüsel olarak ten rengi sarımtrak tona çalması gerekir ki karşımızdakini sağlıklı biri diye kodlayalım.. bembeyaz bi ten çekici bi güzelliğe sahip olsa bile psikolojik olarak bilinçaltımızda sağlıksız kodlanır..
o yüzden beyaz tenlilere tavsiyem güneşte hafif kızartın kendiniz.. işte o zaman hiç bi esmer sizin elinize su dökemez.. çünkü bu durumda esmerlerin kömür gibi kapkara olmaya eyilimli tenleri yerine içinde resmen hayat olan, mercanları barındıran bi deniz gibi ışıldayacak teniniz..
bonus: sağlıklı beslenmeyi ve spor yapmayı ihmal etmeyin. o zaman deyim yerindeyse peşinizde köpek olur erkekler.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBence tek bir dezavantajı var o da güneş lekesi ki onun da önlemi çok basit; güneş kremi…
Onun dışında beyaz tenli olmak 1-0 önde başlamak falan değil direkt hükmen galibiyettir110 Yorumla- 1 yıl
Evet güneş sıkıntı oluyor ama kışın bile kullanırım
- 1 yıl
Kışın bile mi? Akdeniz’de falan mısın?
- 1 yıl
Hayır İstanbul
- 1 yıl
Bu kadar sabırlı ve özenliysen takdir ediyorum
- 1 yıl
Ben de beyaz tenliyim ama bulut bile çökse sürmemeye bahane ediyorum
- 1 yıl
Biz kadınız mecbur sağol🥹🌺 Birde güneş ışınları kışın dahi oluyor ve cildi yaşlandırıyor.
- 1 yıl
Elbette, bunun bilincinde olup buna göre davranman çok güzel bence.
Ama işte biz erkekler Allah affetsinlik bakım uyguluyoruz bazen : ,) - 1 yıl
Yüzünü sıvı sabunla yıkamıyorsan sen de, tolere edilir bir durum.😅
- 1 yıl
Yüz yıkama jeli kullanıyoruz herhalde 😎
- 1 yıl
Vayy😅
Beyaz ten avantaj olduğu gibi dezavantajı da var. Kolunu bir yere çarpsan ya kızarır ya da direk morarır. Aksam uyumadığın zaman baya belli olur uyumadıgın gözlerinin altı yüzünden. Zaten avantajlarını az cok herkes bilir. Kıyafet rengi bulmak kolay olur. Yani ten rengiyle uyumlu anlamında.(pastel tonları, yumusak renkler) Güneşlenmek istediklerinde çok güzel bir şekilde yanarlar. bazen kızaradabilirler
10 Yorumla
Güzellik & Bakım konusunda 671 cevap paylaştı. Tek dezavantajı var o da çok hassas olması. Hemen tahriş olup kızarabiliyor. Fakat avantajı daha çoktur. Yüzünü bir tuval gibi kullanabilirsin. Her renk teninde ayrı güzel durur. Aynı şekilde giyim konusunda da birçok rengi daha iyi taşırız. Ayrıca beyaz tenli kadınlar erkeklerin gözünde daha çekicidir.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Beyaz tenli olmak, aslında kişisel tercihlere ve nasıl hissettiğine göre değişebiliyor tatlım! 🌸 Avantajları, genelde makyajda her tonu deneme şansına sahip olman. Mesela, koyu ruj tonları veya canlı renkler beyaz tende inanılmaz çekici durabiliyor! Ayrıca doğal bir duruluğa sahipsin ve doğru cilt bakımını yaptığında bu cildi ışıl ışıl gösterebilirsin. ✨
Ama dezavantajları arasında da güneşe karşı hassasiyet olabilir. Güneş koruyucu kullanmayı ihmal etmek hiç olmaz, bana güven! 💕 Ayrıca kızarıklık ya da ince damarların görünürlüğü bazen seni rahatsız edebilir, ama bunlar için cilt tonuna uygun ürünler bulmak çok kolay. Yeni yıla yaklaşırken cilt bakım rutinine biraz özen göster ve beyaz teninin keyfini çıkar. 🥰20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yılikisi de değil normal ten rengidir
20 Yorumla Evet güneşlendiğin zaman domates gibi kızarıyorsun 😅
11 Yorumla- 1 yıl
Ayyy evet
guneste bronzlasamiyor, kızarıyorsun, bir yerini carpsan bi yere hemen morarıyor ama cok guzel duruyo beyaz ten kdjfd bembeyaz bi kiz olmak isterdim mlsf degilim
20 YorumlaAvantajları koyu renkler baya yakışıyor mesela ben beyaz tenli olarak siyah şal veya koyu renkli şallar yüzümü güzel gözüksede küçük gösteriyor bide
30 Yorumla
1 yılAvantaj surat burun yüz iyi durumdaysa ve yakışıyorsa net avantaj lakin 🙄
Çok çabuk iz yapıyor Güneş bile etkiliyor eller domates gibi oluyor vs vs çok kötü yanı da var10 Yorumlabeyaz tenliyim tenimi çok seviyorum ama güneş kremini ne kadar sürersem süreyim ne kadar kaliteli kullanırsam kullanayım genede bronzlaşıyorum bu da dezavantaj
10 YorumlaKomik bir şekilde ten rengine göre zeka seviyesinde farklılık olmakta. Beyaz tenliler bu skalada en üst seviyedeler.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBirilerini etkilemekte avantaj ama aldatıyorsan izler kaldığı için dezavantaj 🤣🤣🤣
211 Yorumla- 1 yıl
?
Cevap sahibi1 yılİşin komik tarafından doğru bir yorum yaptım aşko neyi anlamadın tam olarak
- 1 yıl
Kime gönderme yapıyorsun
Cevap sahibi1 yılİyi misin sen ne göndermesi? Soru sormuşsun cevap veriyorum
- 1 yıl
Sorumla cevabının bir ilgisi var mı?
- 1 yıl
@blacksksksk kız ciddi bir cevap vermiyor sakin ol. Ayrıca soruyla alakalı bir cevap vermiş, senin hoşuna gitmemiş sadece artık niyeyse.
Cevap sahibi1 yılBak tatlı kız bir insan beyaz tenliyse vücudu ufacıkta olsa darbelerden kaynaklı çok kolay renk değiştirir. Ve cinsellik yaşanan durumlarda bu sıkça başımıza gelen bir şeydir. Bunun şakasını yaptım sadece. Kime neyin göndermesini yapabilirim söyler misin?
- 1 yıl
Anladım pardon hanımefendi.
- 1 yıl
@flawsome25 Seni ilgilendiren bir durum yok ablacığım.
- 1 yıl
Açıkçası senin de sorun bizi ilgilendirmiyor ama hani keyfi giriyoruz ve istediğimiz yorumu yapabiliyoruz saygı çerçevesinde. Çok rahatsız oluyorsan engellersin.
- 1 yıl
@flawsome25 benim soruma yorum yapıyor farkında mısın? Ondan sormuş olabilir miyim?
1 yılÇok seviyorum ama yüzüm bronzlaşıp öyle kalıyor soyulmuyor da.. yüzüm de cildim gibi olsa çok mutlu olurdum
20 Yorumla
1 yılBeyaz tenli olmak tabiki avantaj. Beyaz tenli kadın bulmak samanlıkta iğne aramaya benzer. Onlar nadide bir çiçektir.
20 Yorumla
1 yılAvantaj. Beyaz tene her renk kıyafet ve her renk saç yakışır en çok beğenilen ten rengidir.
30 YorumlaDezavantajları çok fazla var. Her zaman pürüzsüz ve lekesiz olmuyor. Cilt problemlerine de çok yatkınlar
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKusura bakma özür dilerim ama beyaz tenli birde kapalı olunca nefret edşyorum.
12 Yorumla- 1 yıl
Sebepdjjd
Cevap sahibi1 yılKorkutucu ürkütücü tehlikeli
Şeytanın yeryüzündeki gölgesi gibi bir şey 😂
Ciltte herhangi bir iz vs çok çabuk belli oluyor ama onun dışında bir çok şeyde avantaj. En basit örneği her rengin yakışmasıı
10 Yorumla
1 yılBeyaz tenli kadınlar çok güzeldir ama genelde et benleri oluyor bu da her güzel de ki küçük bir kusur olabilir
10 Yorumla
1 yılGenelde bütün renkler yakışıyor bu yönden avantaj ama güneş açısından dezavantaj çünkü beyaz ten hassas oluyor onu güneşten korumak gerek
10 Yorumla
1 yılHerkesin güzelliği kendine hastır. Bundan dolayı avantaj veya dezavantaj sayılamaz. Ayrıca kimi esmer sever kimi buğday kimi beyaz
10 YorumlaBen buğday tenliyim esmere Çalık beyaz tenlı olsaydım umursamazdım ya da sarışın? Ne farkı varki
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKnk boş ver beyaz tenlileri sen böylede iyisin buğday ten sana yakışıyor
13 Yorumla- 1 yıl
Ben beyazm yanlzxjjxjxj
Cevap sahibi1 yıl😅😅 pardon ozmn knk
- 1 yıl
Bir daha olmasın kanka🤣🤣
1 yılGüzelliğinin ölçüsü renk değil, ülkede birde bu takıntı var. Biri yaş diğeri, ten rengi.
30 Yorumla
1 yılBen şahsen beyaz tenli kızları severim. Benim kız beyaz tenli olursa ben çok sevinirim
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 390 cevap paylaştı. Avantajını falan bilmem ama ilgi çekici oluyor, yani seviyorum beyaz tenli kadınları.
20 Yorumla
1 yılEvet beyaz tenli sın daha şeysin diyemiyom ya anla canım 🥰🙈
10 Yorumla
1 yılBir avantaj ya da dezavantaj olduğunu hiç düşünmedim
10 YorumlaKadınlar için avantaj, vücudu da güzelse aşırı iyiler.
10 YorumlaBeyaz ten çok hata gösteriyor kadında ben sevmiyorum buğday ten daha iyi.
10 YorumlaKnksss avantaj tabi ya tabi bunun ayrımı olmaz da ben beyaz severim ya kddodb
10 YorumlaBen esmerim ama beyaz tenli kızları çok beğeniyorum bence avantaj
10 YorumlaTen renginin avantaj veya dezavantaj kabul edilecek bir durumu yok.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Görüntü anlamında avantaj fakat dayanıklılık konusunda dezavantaj
10 YorumlaKöüt niyetli insana denk gelmediğiniz sürece avantaj.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 757 cevap paylaştı.
u 1 yılGenel anlamda avantaj egzamalı ciltler içinse dezavantajları var.
10 Yorumla
1 yıldaha güzel bence ben kendimi beğeniyorum en azından
10 YorumlaBen çok seviyorum beyaz tenli olmayı ve beya tenli olanları
10 Yorumla
1 yılHayatıma giren kişilerin kullandığı cümle aynı oluyor "ama beyazsınnn" falan 😂 avantaj gibi gibi
10 Yorumla
1 yılBaktığın açıya bağlı bir durum da beyaz olduğum için bana çekici geliyor.
10 Yorumla
1 yılKarşındaki kişinin bakış açısına göre şekillenir
10 YorumlaKarşı taraf icin hos duruyor beni etkiliyor ama kullanisli değil ozellikle yazin😄
10 Yorumla
1 yılDezavantaj cilt rahatsızlığın olduğu takdirde özellikle
10 YorumlaBeyazlarda damar yolu problemi oluyor genelde
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 443 cevap paylaştı.
1 yılDegisir. Kimi cok hassas olur. En guzel beyaz ten japonların ki mesela
10 Yorumla
1 yılkesinlikle avantaj. bir de dekolte oldu mu off ki ne off
10 YorumlaNiye dezavantaj olsun, çok güzel. Her ten renginin kendine has bir güzelliği var.
10 YorumlaDezavantaj.
Bikini izleri çok komik duruyor. Araba farı gibi, ne o öyle...
10 Yorumla
1 yılGüneşten kaçmak zorunda kalmak dezavantajlarından biri.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.
1 yılYerine göre avantaj diper bir yerine göre de dezavantaj olabiliyor
10 Yorumla Beyaz ten japonlarda revaç bizde ise kalkıp bı denizedemi gidemedim diyenler olacaktır 😂
21 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣
Gizli Üye(18-24)1 yılÇok saçma bir soru tene avantaj veya dezavantaj demek aşırı ırkçı bir bakış açısı
30 Yorumlabeyaz güzel duran bi ten rengi..
ama illa da olsun denilebilecek bişey diil bence..:)
avantaj veya dezavantaj değil. aura, enerji, alımlılık önemli.
beyaz olupta alımlı olmayanlar da var. güzellik bütün aslında:)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBeyaz tenliyim, avantaj ya da dezavantajını görmedim sadece göze hitabı daha güzel
21 Yorumla- 1 yıl
Yenur
1 yılEsmer ten pis kokar ve çok cilt selülüt çatlak vs belli eder ama beyaz ten öyle olmaz ve elleye elleye koklaya koklaya doyamazsın :)
00 YorumlaSen napacan ki, tütbanlısın kşmse tenmi falan görmeyecek
011 Yorumla- 1 yıl
Sanane sormuş sadece
- 1 yıl
Günahı kendine bize düşmez herkes kendine baksın
- 1 yıl
Abicim sana kimse karışmıyor istediğini yapmakta özgürsün
- 1 yıl
Özgür değilim. MEB okullarda ağaç süslemesini yasakladı, alkollü içeceklerden fahiş vergi alıyorlar, zorla din dersi dayatıyorlar, kız çocuklarını cinsel nesne olarak tanımlayıp örtünmesini normal buluyorlar.
İsteyen istediğini yapamıyor. İslamcıların tahakkümü altındayız. Sen eğlenmek için beyaz ten kara ten sor gene, ama kusuruma bakma ben tadınızı kaçıracam gerçeklerle - 1 yıl
Ne yapayım iktidar ben miyim👀 Herkes dilediğini yaşasın siyasal sorunlarınıza karışamayacağım.
- 1 yıl
Önemli değil ama böyle düşünmeniz yanlış, herkesi aynı kefeye koymayın derim. Benim kendi annemde yılbaşı ağacı süslüyor ben ona karışmıyorum başkasına neden karışayım? Bence insanları belirli kalıplara sokup yargılamayalım.
- 1 yıl
Haklısın sen de, rica ederim.
Gizli Üye(18-24)1 yılÖnemli olan kalp kalbe olması siyahmış beyazmış ne önemi var
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılCana can katar beyaz ten. Sütlaç misali. Olsa da yesek :D
10 Yorumla
1 yılÇoğu zmaan dezavantaj güneşe çıkamıyorum doğru dürüst ayrıca çok çabuk kızarıp morariyor yakinimdeki kişiler dokunmaya korkuyor ahahhaha
11 Yorumla- 1 yıl
Bu ben maalesef yaz kardiyoları hocam ellerimi kırmızı kollarımın üstünü ise koyu yapıyor yaz olsa bile uzun kol eldiven mecburi bana sadece 2-3 saat kardiyo zamanı için
Gizli Üye(30-35)1 yılYanlıṣ anlaṣılmasın ama beyaz tenli kadınlar bana haṣlanmıṣ tavuk etini anımsatıyor. Erkekler sevebilir ama ben erkekdede beyaz ten sevmem
111 Yorumla- 1 yıl
Benzetmeye bak 😄
Asıl esmer ten hiç seksi değil 🤷🏼♀️ - 1 yıl
Esmerler de bana pis gibi geliyor onları silmek istiyorum. Haşlanmış tavuk eti beyaz değil.
Cevap sahibi1 yıl@Küp_şeker97 ben esmer degilim ki 😆
Cevap sahibi1 yıl@Gece_Kraliçesi ee napim ben esmer degilim 🤣
- 1 yıl
Biz de sana esmersin demedik zaten. Sadece esmer tenin daha kötü olduğunu belirttik.
Cevap sahibi1 yıl@Gece_Kraliçesi Niye esmerleri kıskandığın için mi? 😅 bence esmerler beyaz tenli kadınlardan daha güzel ve parlak tene sahipler en güzelleri ama kumrallar.
- 1 yıl
Eğer kötü yorum yapmak kıskanmaksa sen de beyaz tenlileri kıskanıyorsun. Koyu ten renkleri yani esmer ve siyahi ten hep çirkin kabul edildi bu yüzden hep dışlandılar. Kıskanmama hiç gerek yok çünkü esmer olmak mümkün. Beyaz tenlilerin teni daha parlak. Kumral ten esmer değil. Diyecek bir şey olmadığı için, neden pis görünmediğini açıklayamadığın için hemen kıskançlıkla suçlamışsın ama kıskanmıyorum. Pis görünmek hiçbir zaman kıskandığım bir şey olmadı.
- 1 yıl
Kıskandığım için değil nasıl göründüğünü öğrenmen için yazdım
Cevap sahibi1 yıl@Gece_Kraliçesi Kıskanmasan burada makale yazmazsın ve beyaz tene sadece tavuk etine benzetmem ile senin esmer veya siyahi teni pis diye tanımlaman aynı ṣey değil. Sen hem insani bir yorum getirmemișsin hem ırkcısın hemde bakıṣ açına sıçayım pardonda nasıl bir mahlukatsın sen mk alt tarafı ten rengi bu ṣurda iki gülüp eğleniyoruz ṣu yazdığın iğrenç cümleleri sen kendin okuyor musun? IQsuz primat ya
- 1 yıl
Makale yazmadım zaten o tamamen senin abartın. Sadece pis göründüklerini söyledim. Ben esmerleri kıskanacak kadar düşmedim o kadar çirkin değilim. Beyaz teni tavuk etine benzetmen tamamen bir hakaret ve kıskançlık. Esmer tenlileri kıskanmama gerek yok ki🤷🏻♀️ Çünkü esmer tenli olmak mümkün ama beyaz tenli olmak imkansız sadece bazı yöntemler geçici beyazlık sağlıyor. Yani esmerleri kıskansam esmer olup bu kıskançlığımı giderebilirim bu yüzden kıskanmama gerek yok. Ben kendimi seviyorum. Asıl senin yorumun insani değil. Beyaz tenlileri hayvana benzetmenin nesi insani? Irkçılık yapan da sensin. Çünkü açık tenli kadın ırklarını aşağılıyorsun.
- 1 yıl
Esmer ten neden pis değil desem vereceğin cevabın yok bu yüzden beni kıskançlıkla suçluyorsun. Ben ırkçılık falan da yapmıyorum. Senin gibi insanları ten renklerinden dolayı aşağılamıyorum. Hayırdır? Kara ırktan mısın? Neden bu kadar alındın? Biz Türk ırkı olarak esmer değiliz esmer az var halkın çoğu buğday tenli beyaz tenli de çok var.
Zenci olmak avantaj
12 Yorumla- 1 yıl
Sen ol o zamannn
Vay be kıza bak neyse avantajdır
11 Yorumla- 1 yıl
🤔
1 yılAvantaj tabiki asıl esmer ten kötü duruyor hiç cezbedici değil kumral ve beyaz ten bambaşka
20 YorumlaBana göre avantaj çünkü çünkü beyaz tenli kadınlardan hoşlanırım 😁
10 Yorumla- Devamını Gör (119)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer