Güzellik & Bakım Beyaz tenli olmak avantaj mı dezavantaj mı? MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Beyaz tenli insanlar erken yaşlanıyor doğru mu sizce? Güncellemeler+1 yıl Güncel Beyaz tenli olmak avantaj mı dezavantaj mı? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. avantaj tabi ki beyaz ten daha güzeldir 1 0 Yorumla
kev1n Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 74% +1 yıl yatakta direk kızarıyorlar çok çekici hdsfsads 1 2 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Bir insanın kızarması neden çekici olur😒 Yorumla kev1n +1 yıl yani haz verici sendemı beyaz tensin :D Yorumla
deli_xatûn Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Beyaz tenliyim ve cok doğru esmer olsam gunes lekeleri belli olmazdi yaşlanmazdim en ufacik sey cok sırıtıyor ya 1 0 Yorumla
leila_imranova Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Beyaz tenli olan ben🫠 yaşlanmak istemiyorum😭 2 5 Yorumla kev1n +1 yıl leila hanım sizinle olanda yaşlanmaz sizde yaşlanmazsınız... Yorumla leila_imranova +1 yıl @kev1n bu ne demek pek anlamıyorum ama komik😂😂 Yorumla kev1n +1 yıl tatlı bir evlenme teklifiydi :D sizinle yaşayan yaşlanmaz öyle güzelsin yani Yorumla leila_imranova +1 yıl @kev1n yaa teşekkür ederim. Ama biraz önce burada birisi bana çirkinim dedi 🤣🤣 Yorumla kev1n +1 yıl ahahahha bır mesajını alırım o zaman.. Yorumla
davnaldiav Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Beyaz tenliyim ama bir 💩 olmuyor. ten rengini neden önemser ki bir insan. 1 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl valla biz beyaz tenli kızları severiz gerisi hikaye :D 1 0 Yorumla
Catutigernos Takip Et Master Yaş: 40 , eic 85% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 345 cevap paylaştı. Bence avantaj beyaz tenli olanlar genelde gözüme daha güzel görünüyor. 1 0 Yorumla
IXARESXI Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Şaplaklayarak kızartmak güzel oluyor, abvermesin ama bende beyazım djdjdj 1 0 Yorumla
sılacevaplıyor Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 302 cevap paylaştı. Görünüş açısından avantajlı, sağlık bakımından avantajsız. 1 0 Yorumla
Derinhayel Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Ben beyaz tenliyim şimdi ben erken mi yaslancam 🤦 1 0 Yorumla
Daphnne Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Öyle miymiş bilmiyorum, avantaj ya da dezavantaj diyemicem bana göre normal ten rengi işte 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Valla yazın avantajlı değil sanırım 1 1 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Niye beyaz ten yanmaz ki Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 , eic 58% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. En beğendiğim ten rengi beyaz✌ 1 0 Yorumla
Konya_Beyefendisi42 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 96% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 421 cevap paylaştı. Ben beyaz tenliyim hanımefendi 1 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Komiksin çocuk 🤣🤣🤣 0 29 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Komik olan Ne? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kendin 🤮 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Gelme öyleyse sorularıma gelip neden benimle uğraşıyorsun. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Site babanın sitesimi bücür🤮 gizlinin yorumunu niye kaldırdın 😂😂 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Kafadan gondak mısınız Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gondak😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Allahım ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gondaaakkk😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😂😂😂😂 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Şaka mısın🙂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Komik çocuksun vallaaa😁😁😁😁😁😁😁😁 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Çok sevdin beni sen🙂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen beni sevdin 😁😁😁😁😁😁😁 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Kim olduğunu bilsem söylerdim sevip sevmediğimi 🙂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende seni tanimiyom nie sevcem😂😂😂😂 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Sevmesen uğraşmazdın benimle 🙂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen sevdin dimii seni bücür seni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Diyelim ki ben bücürüm sen nesin sizin ne olduğunuzu ben bilmiyorum çok kötü bişiy bu🙂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂 gondak Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl 😒 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Paçiiiii😒 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne o😂😂😂😂 gondakmı😁😁😁😁😁 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Derune denderune😒 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 komik Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Olur mi kiz olur mi bu yaptuğun olur mi😒 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣🤣🤣👏👏👏😁😁😁😂😂😂💆♀️💆♀️💆♀️💆♀️ Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Kız burada mısın ben geldim belalın🤨 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bücürden belalı oluyomu gı 😂😂😂 Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Piiuuu hemde nasıl 🤦♀️😂 Yorumla
yılandoktoru Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tabiki avantaj 1 0 Yorumla
Ferhat0380 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 869 cevap paylaştı. Her zaman 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
avantaj tabi ki beyaz ten daha güzeldir
yatakta direk kızarıyorlar çok çekici hdsfsads
Bir insanın kızarması neden çekici olur😒
yani haz verici sendemı beyaz tensin :D
Beyaz tenliyim ve cok doğru esmer olsam gunes lekeleri belli olmazdi yaşlanmazdim en ufacik sey cok sırıtıyor ya
Beyaz tenli olan ben🫠 yaşlanmak istemiyorum😭
leila hanım sizinle olanda yaşlanmaz sizde yaşlanmazsınız...
@kev1n bu ne demek pek anlamıyorum ama komik😂😂
tatlı bir evlenme teklifiydi :D sizinle yaşayan yaşlanmaz öyle güzelsin yani
@kev1n yaa teşekkür ederim. Ama biraz önce burada birisi bana çirkinim dedi 🤣🤣
ahahahha bır mesajını alırım o zaman..
Beyaz tenliyim ama bir 💩 olmuyor.
ten rengini neden önemser ki bir insan.
valla biz beyaz tenli kızları severiz gerisi hikaye :D
Bence avantaj beyaz tenli olanlar genelde gözüme daha güzel görünüyor.
Şaplaklayarak kızartmak güzel oluyor, abvermesin ama bende beyazım djdjdj
Görünüş açısından avantajlı, sağlık bakımından avantajsız.
Ben beyaz tenliyim şimdi ben erken mi yaslancam 🤦
Öyle miymiş bilmiyorum, avantaj ya da dezavantaj diyemicem bana göre normal ten rengi işte
Valla yazın avantajlı değil sanırım
Niye beyaz ten yanmaz ki
Bence yaşam şartları belirler.
En beğendiğim ten rengi beyaz✌
Ben beyaz tenliyim hanımefendi
Keşke siyahi olsaydım
Aşırı beyaz olanları bilemem
Herseyin asirisi kotu
Komiksin çocuk 🤣🤣🤣
Komik olan Ne?
Kendin 🤮
Gelme öyleyse sorularıma gelip neden benimle uğraşıyorsun.
Site babanın sitesimi bücür🤮 gizlinin yorumunu niye kaldırdın 😂😂
Kafadan gondak mısınız
Gondak😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Allahım ya
Gondaaakkk😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😂😂😂😂
Şaka mısın🙂
Komik çocuksun vallaaa😁😁😁😁😁😁😁😁
Çok sevdin beni sen🙂
Sen beni sevdin 😁😁😁😁😁😁😁
Kim olduğunu bilsem söylerdim sevip sevmediğimi 🙂
Bende seni tanimiyom nie sevcem😂😂😂😂
Sevmesen uğraşmazdın benimle 🙂
Sen sevdin dimii seni bücür seni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Diyelim ki ben bücürüm sen nesin sizin ne olduğunuzu ben bilmiyorum çok kötü bişiy bu🙂
🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂 gondak
😒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Paçiiiii😒
Ne o😂😂😂😂 gondakmı😁😁😁😁😁
Derune denderune😒
😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 komik
Olur mi kiz olur mi bu yaptuğun olur mi😒
🤣🤣🤣👏👏👏😁😁😁😂😂😂💆♀️💆♀️💆♀️💆♀️
Kız burada mısın ben geldim belalın🤨
Bücürden belalı oluyomu gı 😂😂😂
Piiuuu hemde nasıl 🤦♀️😂
Avantaj, beyaz kadınları seviyorum.
avantaj
dezavantaj
Avantaj yani
ırkçılık iğrenç bir şey
Avantaj
Bence güzel.
Buğday daha hojtur
alakası yok
Tabiki avantaj
Göğüs ucu pembe oluyor ben onu çok seviyorum
Avvantaj
Her zaman