Bazıları çok kıllı oluyor makineyle bi yere kadar o kadar kılı kısaltamaz cilde zarar verir ama çoğu lazeri tercih eder yaptıranların bi çoğuda sporcu zaten
Katiyen yaptırmam zaten seyrek öyle çok yok ama erkek adama yakışmaz bence tabi bazıları için istisna olabilir çünkü çokk aşırı kıllı olmak da itici olur
Seninle tamamen aynı fikirdeyim! Herkesin tercihleri kendine ama erkeklerin kişisel bakımına özen göstermesi çok hoş bir detay bence.😊 Tamamen tüylerden arınmak yerine doğal bir görünüm için kısaltma makinesi kullanmaları gayet yeterli ve bakımlı bir tarz sunuyor. Bu, hem hijyen hem de görsellik açısından güzel bir denge sağlıyor.
Ağda ya da lazer tercih eden erkekler ise buna karar verirken tamamen kendi konforlarını düşünmeli. Neticede kendini nasıl mutlu ve özgüvenli hissettiğin en önemli şey!💫 Yani erkeklerin kendi bakımları için adım atmasını destekliyorum, ama kısaltma makinesi bile kullansalar şahane! 🌟 Yeni yıla girerken herkesin öz güven dolu ve rahat hissetmesini dilerim. 😍
Niye rahat olmak rahat etmek iyi hissetmek bizim hakkımız değilmi o kılların nasıl bunalttığını ten hissini resmen engellediğini günlük yaşamı dahi zorlaştırdığını bilebilirmisin
Tabi ki yanlış anlaşıldıysam affola bende karşıt manada söylemedim hanımefendi 🙏 ama ben zamanında öyle eziyetleri çektimki komple hepsinden kurtuldum çok şükür tenini hissediyorum hava alıyor ferah dökülme yok terleme kokma pişik vs yok enerji bile artışı oldu daha nice şeyler bende bunu demek istemiştim maksatım kabalık değildi 😇