Sizce çok güzel olmak aynı zamanda bi kusur mudur?

Kendimi asla övmek gibi bi derdin yok yanlış anlamayın. Benim yüz hatlarım, tipim toplumun güzellik algısına uyuyo sürekli de iltifat alırım hatta geçen metroda bi kadın çok güzel olduğumu söyledi artık bu iltifatlara karşı bişey hissedemiyorum önceden içten içe seviniyodum bi tık alıştım gibi ve hatta iltifat aldığımda korkuyorum bu sefer başıma ne gelicek diye çünkü hemen nazar mı değiyo bilmiyorum başıma bişey geliyo bu durumdan çok sıkıldım haliyle yürüyüp asılanların haddi hesabı yok bi sevgilim var ama beni dış görünüşüm yüzünden sevdiğine eminim hiç bi zaman içim sevilmicek gibi bilmiyorum

Sizce çok güzel olmak aynı zamanda bi kusur mudur?
Cevapla