
Güzelliğinizin/yakışıklılığınızın, fotoğraflara tam olarak yansıdığını düşünüyor musunuz?

Güzelliğinizin/yakışıklılığınızın, fotoğraflara tam olarak yansıdığını düşünüyor musunuz?
Bazısına evet ama hepsine değil. Mesela benim kirpiklerim uzun değil ve eyeliner elim titrediği için çekemiyorum ama sevdiğim için uygulama ile yapıyorum. Yakışıyor yani. Çekebilsem çekerdim. Ne yapayım yani? 🤪
Olabilir tabikki 😂
😂bence de
Neticede hobi olarak elimi titretmiyorum 😅
😅😎
Bazen evet bazen hayır çok zordayım bu konudan 😂 bi kere bakıyorum ayyy ceenn ne tatlısın diyorum bi kerede Allahım bu ben miyim yarabbim diyorum karışık bi durum 🤣
encokta yorgunlugum yansıyor👍
Cevap
16Cevap
Tam olarak yansıyorm ben hep çiçeğim çünkü fotolarda da gerçekte de haha
Pek düşünmüyorum açıkçası fotoğraflarda gerçekte olduğum gibi değilim ben bu kadar çirkin değilim çünkü
Yakışıklılığımın resimlere tam geçtiğine inanmıyorum ben bir şeyler eksik kalıyordur :D
Yani bence de öyle 😅
😂
😂😎
Fotoğraf çekmeyi hiç sevmiyorum toplasan telde en fazla 5 tanedir nasıl çıktığımı irdelenmedim ama aynı gibiyim galiba 🤭
Ön kameradan hiç yansimıyorum yaa 😂 bu benmiyim diyorum arka kameradan daha bir şık çıkıyorum vayyy beee kim bu güzel diyorum 😂
Bencede 👍😂 çünkü benim çirkin çıkma ihtimalim yok 😂 teknoloji kurbanı gibi görüyorum kendimi 😂
🙏🙏🙏❤️🥰😂😂😂🙈
Hayır bazen daha güzel bazen daha çirkin çıkıyorum. Işığın etkisi ve duruşla tamamen alakasız biri bile olabiliyorum 😂
Hele bir de ön kamerada güzellik modunu aktif ettin mi eyvah eyvah 😂
Geçen can sıkıntısından güzellik modu ayarlarını fulledim merak edip, Çinlilere döndüm 😂 kocaman gözler, ince çene, pürüzsüz ve beyaz bir cilt ajdjgjgj
Evet yansıyorum.. Her zaman olduğum gibi bir insan oldum.. Kendimi olmadığım gibi göstermek için bir çabam olmadı..
Tamam bende öyle cevap verdim.. 😅 Filtre vs kullanmam.. Çok şükür hiç de ihtiyaç duymadım.. 😅
Memnunum çok şükür.. En küçük ayrıntıyı bile çok net çekiyor maşallah.. 😅
Evet çiçeği burnunda henüz.. 😅😅 Eski telefonum da güzel çekiyordu beni yarı yolda bırakmış olsada şimdi hakkını yemeyeyim.. 😂
Yenisine maşallah.. 😅 Eskisine Allah rahmet eylesin.. 😅
😅😅
Eskiden kendimi çekerdim simdi çekmiyorum resim çekilmeyi sevmem ama çekildiğim zaman tam aynı yüzü yansımıyor oda genelde ön kamera.
Öncelikle merhaba arkadaşım 😊🌹Tamamiyle yansıtsam da, bir de görünmeyen yansıttığım kalp güzelliği var o olur mu 😊
Teşekkür ederim 😊🌹
Telefonun kalitesiz dedim telefonu yeniledim yok ben yine ayni🙄
Bazı resimlerde Brad pitt oluyorum bazı resimlerde leonardo Di caprio belli bir çizgim yok yani 🤣
Canım kendim.. 😅😅
Resmen öpesim geliyor..
Teşekkür ederim. 😅😅
Hayır yansımıyorum normalde daha tipsizim reis
Yok ya çok değişiyor hallerim lan diyorum bu kim avına
Benim kamara biraz antika. 🤣 Ama nedense vazgeçemiyorum cihazdan, bilmiyorum ki ben benim işte. 😅🤷
Ben biraz yapılıyım, mecbur spor bırakınca kötü oluyorum, ama bu kamarada bazen yamultuyo beni şikayetçiyim hakim bey 🤣🤷
Anne yabancı bende 😅. Belki ondan 😅
Ben yapılıyım dedigime dedin sandım. 😂 Ben sana sonra diyecegim, sozum olsun 😅
Sen Bayburt sanırım, oralara yakın biryer diyeyim 😅
Biliyorum çok severim çok mert insan olurlar😅 senin de burada durusun taktir ettiğim insanlardan birisin o ayrı. Yok Gümüşhane değil, yine Karadeniz ama denizin karşısı 😂😅
Şimdi horon tepecem he darlandum 😂
Rıca ederim. 😅😊🙏
Aynada kendime baktigim zaman çok yakisikli goruyorum ama kamerada gorudugn zaman igreniyorum
Aslinda tam tersi kameradaki goruntu gercek goruntuyu verir ayna yanilticidir
Asla aynadaki gibi görünmüyorum ya farklı çıkıyorum fotoğraflarda
Benim gözlerim güzel diye güzel çıkıyorum başka türlü sanmıyorum
Her kamera farklı gösteriyor bence asla gerçeği yansıtmıyor hiçbiri
Ayna goruntusumu gercek telefon kamerasimi aynada daha iyi gorunuyorum
Hayır hiç fotojenik değilim.
10 taneden 1 tane 🤣
Teşekkür ederim kardeşim ✌️😊
Yok gerçekte daha datlu ve esaslıyım😂
Ne sandın ula😂 Adriana Lima yanımda halt etmiş bi kere😂
Şaka yaptım ula Adriana da güzel ama bende güzelim olsun 😂
Sus ula karı cüzel😂
Sen o karidan daha cüzellerine layuksun😌
Yansıtmıyorum maalesef hocam.
Fotojenik değilim ben abi ya 😂
Yansıyamıyorum gerçekte daha güzelim
Hayır aynada daha güzelim
Bazen gereğinden fazla güzel yansıyorum hem de.
Evet yansıyorum
Resimler yanıltır genelde
Fotojenik biriyim yansıyor bence
Herkes yansıtmıyor bence
Hayır ya gerçekte daha iyiyim
Evet aynen resimlerdeki gibiyim
Resimler hep yalan gösterir
Düşünüyorum
Düşünmüyorum
Evet
bazen
Evet
Yansıyorum evet
Evet
Ne den sodunuz acaba 🤔
Amacın nedir yeni bir icaat mı çıkarıcann🤨
Görüntüye göremi şekle göremi
Neysek oyuz sukur
Evet dısınle tırnagımla ayfon aldım o nedenle ahahaha
Hayır.
Kesinlikle hayır
Elbette ki
Pek değil sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?