Yani fiziğimi ve bedenimi beğenip kendimle barışık olmalımıyım?

Arkadaşlar benim şöyle bir huyum var kendi fiziğimi beğenmiyorum zayıf olduğum için ne bilim güzel bilmiyorum anca güzel bir kız görürüm kızın fiziğide benimkine benzer o zmn beğenir ona özenirim onun tarzından giyinirim felan anlıyacğınız kendimle barışık drğilim bu kötü bişi mi sizce
Yani fiziğimi ve bedenimi beğenip kendimle barışık olmalımıyım?
Cevapla