Yan durunca belli olan göbek sorun mu? Napalim bagirsaklarimizi mi aldıralim?

50 kilo iken fittim 58 oldum kardeşim şükürler olsun çünkü çok mutluyum. E simide de göbek çıktı. Spora git tembellik etme vs demeyin zaten akşama kadar çalışmaktan anam ağlıyor göbeğim dizlerime varsada bu işte çalışırken spor yapmam.

Yan durunca belli olan göbek sorun mu? Napalim bagirsaklarimizi mi aldıralim?
Cevapla