Bıyık bölgesi kızarık niye böyle ya agliycam?

Ağda yapmıyorum niye kızarık gülünce falan kızarıyor baya 1haftaya kadar böyle değildi. Niye acaba yaşayan var mı geciyor mu yoksa ben mi abartiyorum

Bıyık bölgesi kızarık niye böyle ya agliycam?
Cevapla