Güzel hissetmedigimiz zaman çirkin görünür müyüz?

Moralim bozuk olduğu zaman dışarı çıktığımda kendimi aşırı çirkin hissediyorum mesela biri bana baktığında çirkin mi duruyorum diye düşünüyorum ama keyifli olduğumda da herkes güzelliğime bakiyo gibi hissediyorum aslında aynı guzellikteyim ama aynı hissedemiyorum bunun sebebi kendimi olduğum gibi sevememem mi kime sorsam hoş soft bı güzelliğin var diyo ama kendimi buna inandiramiyorum nasıl bu girdaptan kurtulurum
Güzel hissetmedigimiz zaman çirkin görünür müyüz?
Cevapla