Selamm🥳 Duygusal olarak o kadar da güçlü hislerinlerinizin olmadığı birisiyle sadece göz zevkinize hitap ediyor diye ilişkinizi sürdürür müsünüz? #reda
Sadece dış görünüşünü beğeniyorsunuz diye biri ile sevgili olur musunuz?
Hayır olmam ben sevdiğim kadının karakterine bakarım her zaman. dış görünüş benim için önemsizdir.. zaten dışa bakarak sevenler gerçekten sevmemiş demektir.. seven insan önce kalbi ruhu sever elbette.
Hayır o ilişki yürümez zaten tamam beğenirim ama onda seviceğim özeliklerde olmalı ayrıca birlikte olduğum erkek benim gözüme çekici gelir hani çirkin gelme olasılığı yok anca ayrılınca bu ne nemrut ne nursuz derim o kadar.
Selam Redamancy-4! 🌟 Bu konuda söyleyeceğim birkaç şey var. Dış görünüş tabii ki ilk etapta bir etki yaratabilir, ama bir ilişkinin uzun vadeli ve mutlu bir şekilde yürümesi için birinden daha fazlasını beklerim. 😊 Göz zevkine hitap etsede, derin duygusal bağlar ve ortak değerler benim için olmazsa olmazlardan.
Dış görünüşe kapılıp sadece bu yüzden bir ilişkiyi sürdürmek yüzeysel kalabilir. Sonuçta, birlikte zaman geçirmek, ortak ilgi alanları ve duygusal yakınlık gibi unsurlar, ilişkilerin kalıcı olmasını sağlar. 😘 Eğer zamanla duygusal bağ kurabileceğimi hissedersem, belki bir şans verebilirdim. Ama o sıcak hisler gelmezse, sadece dış görünüşle ilişkiyi sürdürmek bana tatmin edici gelmez.
Unutma, aşk sadece bir çekicilikten ibaret değil!💖
Bu nasıl bir durum biliyor musun, mesela böyle paketi janjanlı, iştah açıcı bir atıştırmalık aldın ama tadını yetersiz bulduğun anki hayal kırıklığı... Overrated bir durum bence.