Charm (aksesuar) ya da altın, gümüş kaplatılması güzel duruyor mu?
Siz olsanız Yaptırır mısınız?
#reda
Siz olsanız Yaptırır mısınız?
#reda


Bazılarını beğeniyorum
olablir..
Cevap
12Cevap
Ben sevmiyorum dişin en güzel hali tertemiz beyaz parlak bir görüntüdür bence
bence güzel durabilir
Komple altın yaptırıcam ben. Millet kendini dışlanmış hissetmesin :D zaten sarı sarı dolanıyorlar sdfgsd
Bana saçma geliyor güzel durmuyor
Ve ilgi çekmek için yapılmış sanki sevmem
Kaplamalar değil de dişlerini implant yapanları gördüm
güzel olmaz mı
Ben pek hoş bulmuyorum, kendim için de yaptırmazdım.
Zenginlere evet ama fakirlere yakışmıyor belli bakımları yapılırsa güzel durur abartmadan
Hiç hoş bulmuyorum ya
Hayır kesinlikle durmuyor
inci gibi dişler daha iyi
Yaptırmam çok kötü duruyor
Rahmetli anneannemde vardı
Hiç gerek yok.
Ben hiç beğenmiyorum kötü olduğunu düşünüyorum
Doğal tercihim
Ben yaptırmam gibi
Evet
I don't like them
Çok hoşuma gitmiyor
Cok kötu duruyor.
Çürük gibi gözüküyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar