
Bir çocuk Bülent Ersoy'un makyajsız halini paylaştı diye çocuğu dava etmişler. Sizinde makyajsız halinizi çekseydiler sırf bu sebepten dolayı sizde şikayetçi ya da davacı olur muydunuz?

Bir çocuk Bülent Ersoy'un makyajsız halini paylaştı diye çocuğu dava etmişler. Sizinde makyajsız halinizi çekseydiler sırf bu sebepten dolayı sizde şikayetçi ya da davacı olur muydunuz?
Cevap
4Cevap
Makyajsız değil de izinsiz fotoğrafımın paylaşılmasını istemem tabi
Hayır beraber paylaşalım oda lazım hep yapay olamam ki
Olmam zaten genelde makyajsızım sadece fotoğraf hoşuma gitmezse sildiririm
Bazen makyajsız felaket güzelim bazen rengim kötü oluyor yorgunluktan gözlerimin feri sönmüş oluyor öyle bir halimi paylaşanı yakarım
Ahahhaha izinsiz paylaşmak kötü bir şey.
Fazla makyaj yapmam ki zaten
İnsan hakları mahkemesine veririm.
Her zaman doğallıktan yanayız.
Makyajsız saçma olmuş
Olurum
Makyajsız halimi de beğeniyorum. Şikayetçi olmam.
normalde makyajsızım zaten
Evet olurum.. 😂😂
Makyajlı halim hiç olmadı ki 😂
Yok niye olayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
SilverBlooming, merhaba! 🌸 Makyaj yapmayı sevsem de doğal güzelliği her zaman ön planda tutuyorum. Makyajsız halimi paylaşmaları beni rahatsız etmez. Hatta doğal olmanın önemini vurgulamak için böyle paylaşımları pozitif bir şekilde karşılarım. Herkesin cildi, doğal haliyle güzel ve özeldir. Bu da kendimize olan güvenimizi artırmak için harika bir fırsat olabilir. Ancak, unutma ki herkesin özeli değerlidir ve eğer rahatsız oluyorsan, bu durumu dile getirmek hakkın! Senin nasıl hissettiğin önemli. Her zaman kendine güven ve kendin ol! ✨🌿