Ya ne biliyim bebe gibi geliyor lütfen sakalsız olanlar alınmasın ama benim gibi düşünen var mı ki acaba ¿

Ya ne biliyim bebe gibi geliyor lütfen sakalsız olanlar alınmasın ama benim gibi düşünen var mı ki acaba ¿

Hafif sakal yakışıyor erkeklere evet ama erkeksi olma durumu o eril enerji bambaşka olay. Dişil enerjisi yüksekse bir erkeğin onu sakal da kurtarmıyor. Bazıları sakalsız da çok erkeksi bu tamamen bana göre yaydığı enerji ve davranışlarıyla ilintili. Özetle konuya bu açıdan bakıyorum ben tamamen.
Normal değildir. herkesin sakalı olması gerekmez. bazılarına sakal yakışmaz ya da sevmediği için bırakmaz istemez bu ciddiye alınmasını değiştirmez.
😀 niye öyle diyosun Barış
Çünkü sakalım yok benim de babyfaceim :D @n_
Cevap
22Cevap
Sakal bir karizma, bir ciddiyet katıyor tabii. Ama sakalsız erkekleri ciddiye almama biraz saçma olur 😅
😀
Ciddiye almıyor olman normal değil ama doğru diyorsun bebe gibi görünüyorlar, sakal olgunlaştırıyor..
Orası işin pazarlama kısmı sorunun dikkat çekme kısmı jste:))
Benim kafadasin ben de böyle başlıklar açıyorum 😂
Kesinlikle sakallı erkek candır 👍 erkek dediğin sakallı olur zaten
Heehh iste bu
👍👍👍🤗🥰❤️🏵️
❤️🌸
O kadar ileri seviyede değilim ama ben de sakalı yakıştırıyorum 🙂
Ben biraz mübalağa yaptım da :)
sakal 10 yaş koyuyor ya adama pek bırakmam ama görürsen beni ciddiye alırsın asdfasd
Heheh :)
Bende öyleyim… 😅baby face zayıf ve kısa erkekler çok çocuksu gelir bana… kirli sakallı daha boylu poslu ama çokta yaşını göstermeyen erkekler daha çekici..
Bazı erkeklere sakal bazılarına ise sakalsızlık yakışıyor. Özellikle sakalı seyrek olanlar sakal bıraktığında kötü görünüyor
Sakal erkeğin makyajıdır jiletle kesmeyeli sanırım bi 4 yıl oldu
Garip Bi Mantığın Var mış Saçma Ama
Tabi Yargılammak lazım
Gerçeği Ciddiyat Sakal da Değil
Beyinde Karakter de Ve Kalpte dir Saygılar💗
Yargıla mamak demek istedim
Tabiki de insanlari buna göre değerlendirmiyorum bu tarz abartmalar sorunun dikkat çekmesi adınadır biraz trolümsü gibi düşün:) 🌸
🥰🥰😇🤗😘😘🍒🍒🍓🍓🍉🍉🍮🍮🥂🥂
Tipik orta doğu kızı işte..
Sizin yüzünüzden ülke at hırsızı tiplerle doldu, herkesin suratında bir topak kıl adamın yüzünü göremiyoruz
Sakalsız erkek görünce şaşırıyorum artık
Bana göre değil sakallı veya sakalsız farketmez ben hiçbir erkeği ciddiye almam sdfsdfdf 😅
En garantisi 😀
Kesinlikle 😄
Sakallılar da 30 lu gibi geliyor ya, sakalsız iyidir
İnsanları kıl oranına göre ciddiye alırsan ayılarla armut kavgası yaparsın 😀
Normaal sakalsız hoşuna gitmiyodur zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta 😂
Herkesin bakışı farklı, sen sakallı olsun istersin başkası sakalsız.
Tercih meselesidir sen de böyle seviyorsundur olabilir yani
Biz de sakalsızken kendimizi öyle düşünüyoruz merak etme.
Ben de sakalkı erkeklerden tiksiniyorum. Üşenmesem her gün tıraş olurum
yani bebe gibi gelmiyo da sakal daha eril duruyo tabi
İnanır mısın aynen öyle düşünüyorum bende sakalsız bıyıksız kızları görünce. Karı gibiler resmen
🙄
Kadınlar da bırakacak yakında, az kaldı
@Mrs_Onigiri zaten bırakıyolar ki ,
Yok ya ben hiç sevmem mesela sakal bana hiç hitap etmiyor
Aaaaa demee
Aynen hatta bazılarında at hırsızı gibi duruyor bence😅
Ya o şeyden dolayı düzelttirmiyorlar sakalları e saçlara da şekil vermeyince
Normal, erkeksi gelmiyor
Sakallı erkekler her zaman daha çekicidir
Normal bence haklısın
Normal değil bence..
Niye be amaan ne gıcıksınız dhugg
Çelikkol'a benzememe rağmen söylüyorum bunu..😄
Ooo bak şimdi işler değişti 😀
Mahallede tiryaki çelikkol demesen tanımıyorlar.. 😄
😅
Onlar seni ciddiye alıyor mu ki
Evet alıyorlar sen rahat ol
Yok ya olamadım daha bidaha sınava gircem
Normal değil :D
Pufff 😏
Akıl sakal da değil ki 😅
Nerde bunların aklı peki😀
Bulursan haber ver😅
söyleyelim uzatsınlar
Oluur valla
Ne diyem
Tayyip’i ciddiye almamak mı :d
Olabilir neden olmasın
daha olgun gösteriyor
Sakal erkeğin makyajıdır
Yaşlı seviyorsun yani
Ne ilgisi var tövbe tövbe
Sakal demek yaşlı demek
Normal tabi sakal daha klas duruyor
Erkek dediğin kıllı olur 😂😂😂
Diyosun :))
O zaman yer yüzündeki en errrkek, goriller
Kıllı kıllı oyş ne çekici olurlar
@Mrs_Onigiri insanlarla gorillerdeki kıl sayısının eşit oldugunu bilmiyorsunuz galiba. İnsanların ki sadece daha ince tüy kalmış
@GameOf_KS Bilmiyorum goriller ilgi alanıma girmediği için araştırmadım
@Mrs_Onigiri tm aynı şey işte kıl bakımında onu diyimmdedim
iyi demedin onu
Normal değil
Değil
Tercih meselesi
Sakal iyidir
dogru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?