Arkadaşlar roaccutane kullandım ve üstünden 1 yıl geçti nerdeyse ama yanaklarımda çukur delikli sivilce izleri bıraktı nasıl geçer?

Arkadaşlar lütfen bilgilendirir misiniz yani bekle geçerler dediler ama 1 sene geçti üstünden ayrıca küçük sivilce çukur izleri yanaklarımdan gitmedi ne yapacağım ben nasıl geçer?
Arkadaşlar roaccutane kullandım ve üstünden 1 yıl geçti nerdeyse ama yanaklarımda çukur delikli sivilce izleri bıraktı nasıl geçer?
Cevapla