Yüzüme retinol serum sürdüm ve tahriş oldu. Bepanthen plus sürdüm, bir şey olur mu?

Selam.. Doktora gittim, iğne vs verdi. Gözaltında egzama olmus. Geçti sayılır ama şiş oldugu zamanda normal alt göz kapağı çizgisi varya orası derinleşti baya ve kaldı öyle. Bu geçmez mi ya kendimi zorla yaşlandırdım

Yüzüme retinol serum sürdüm ve tahriş oldu. Bepanthen plus sürdüm, bir şey olur mu?
Cevapla