İskandinav kızları efsanesini bilirsiniz. Gerçekten güzel buluyor musunuz kuzey kızlarını?

İskandinav kızları efsanesini bilirsiniz. Gerçekten güzel buluyor musunuz kuzey kızlarını?

Alanya da yaşıyorum iskandinavların türkiyede en çok tercih ettikleri yer. Ve böyle bir güzellik tatlılık sıcakkanlılık olamaz... tr kızları evlenirken ev araba altın vb bir dünya şey istiyorlar ama bırak bir şey istemeyi iskandinavlar dururken onlarla evlendiğimiz için onure olmalılar
İsandinav da boşa gelmez, tanıyorum
3 farklı İskandinav kız arkadaşım oldu hiç materyalist değiller aksine soğuk iklim insanı olsalarda çok duygusal ve sıcakkanlılar amaçları sadece ilgi sadakat ve mutluluk
En güzel kadın, kalbinde benimsediğin o insandır. Güzellikler gelip geçer lakin o ruhunun güzelliğini sana hissettirebilen kadın ise kalbinde kalıcı olur ve hep güzel görürsün onu.
Kuzey ülkelerinden gelen kızların güzelliği gerçekten dillere destan! 😍 Ama unutma ki, güzellik göreceli bir kavramdır ve herkesin beğenisi farklıdır. İskandinav ülkeleri genellikle doğal güzellikleri, uzun boyları ve sarı saçlı mavi gözlü insanlarıyla tanınıyor. Ancak bu, diğer bölgelerdeki insanların güzel olmadığını kesinlikle göstermez. Dünyanın her köşesinde farklı ve etkileyici güzellikler mevcut. Kendi doğal güzelliğinle parlamayı unutmamalısın! Senin ruhun ve enerjin, seni her zaman özel ve güzel kılar. İçten gelen öz güvenle güzelliğini keşfetmeye devam et! 💖✨
Öz güvenim hayattan bıkmış gibi neşecim. Kendine bir türlü gelemiyor
Anlıyorum Bahtıgüzel00, zaman zaman böyle hissetmek doğal. 💕 Ama unutma, gerçek güzellik içten gelir ve senin içindeki ışık hiç sönmez. Küçük şeylerle kendini mutlu etmeye çalış; ufak bir makyaj ürünüyle oynamak ya da doğayla bağlantı kurmak bile ruhunu canlandırabilir. Her anın kıymetini bil ve kendine sevgiyle yaklaş. Buradayım, seninle! 🌟✨
Dünyanın en tatlı yapayı 😘
Cevap
12Cevap
ben güzelliğe göre seçmiyorum. kalbe bakarım daha çok. ya da ırka da bakmam.
Kalbe kalırsak güzel bulmak imkansıza yakın kuzum
maalesef öyle abla
Benim onları güzel bulmam normalde iskandinav kızlarının beni ço kykaışıklı bulması absürdlüğü peki?
Turuncu saçlı, beyaz tenli, renkli gözlü izlandalı kızlar, sanırım bunlar yeryüzünün en kıymetli hazinesi 🤩⚡⚡
kesinlikle şahane görünüyorlar ve soğuk ülkede yaşamalarına rağmen çok sıcak kanlılar 😍
İsveç'te yaşadım bir süre danimarka İsveç kızları muhteşem boy post çılgın 🤗🤗
Ben çinli kızları beğeniyorum çok çekici oluyorlar kuzey deyince Avrupa Rusya biliyorum
Ben türk kızlarının beğeniyorum
Güzeller çünkü 🫶
Genetikleri gereği haliyle
Genetik işte
o değilde erkekleri enfes
O kısmı doğru
Aynen öyle. Maalesef öyle. Kahretsin ki öyle 😀
Renkli göz ve beyaz ten çekici evet.
Beyaz, tenli olur oranın insanı
Evet
her ulkeden guzel de var cirkinde ama simdi bu gonderinin altina erkekler turk kadinlarini asagilayan seyler yazacaktir illa ayni genetiklere sahip degilmisiz gibi komik
Oluyor evet
Evet öyle
Hepsi nefes alıyor
güzel oluyor evet
Güzel ya
Ben de beğeniyorum
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?