Bu mereti zaten ecnebiler kötü kokularını baskılamak için icat etmediler mi🫢
Temiz kokan bir insanın parfüm kullanmasına ne gerek var😒
Yanından biri geçiyor, kokarca gibi koku bırakıyor geride😬
Hadi beni linçleyin😝

Bu mereti zaten ecnebiler kötü kokularını baskılamak için icat etmediler mi🫢
Temiz kokan bir insanın parfüm kullanmasına ne gerek var😒
Yanından biri geçiyor, kokarca gibi koku bırakıyor geride😬
Hadi beni linçleyin😝

Gereksiz değil. Bu biraz alışkanlık meselesi. Ortama, kıyafete göre seçimler yaparak fark yaratmanın başka bir yolu. O sebeple ben önem veriyorum. Evet beden temizliği konusunda titizim ama imza parfümler benim adıma tamamlayıcı unsur
Sana güzel gelen parfüm başkasına kötü gelebiliyor.
Olabilir
Bileklik ne ya ergen gibi 🤣
Ben de yoğun parfüm kullanımından yana bir tık şikayetçiyim. Temiz ve güzel kokmak için yoğun parfüme ihtiyacım olduğunu da düşünmüyorum...
Duş sonrası esanslı bir losyon (herkes kendine uyan esansı bulmalı bu arada, mesela bana yakışan amber gibi), aynı esanstan bir vücut spreyi ve tertemiz çamaşırlar ile zaten mis gibi temizliğe ulaşıyorum. Eğer kıyafetlerim yumuşatıcı kokusunu vermiyorsa en hafifinden birkaç fıs parfüm sıkabiliyorum.
Yazın tabi terleme durumları çok daha fazla olduğu için koku önleyici roll-on kullanıyorum veya deodorant kullanıyorum.
Yeterince temiz bir insan az sıkmalı bence de kendi teninin kokusuyla karışınca daha hoş oluyor zaten fark ettiysen aynı parfüm herkeste farklı kokar pis insan ne kadar sıkarsa sıksın kötü kokar
Hak veriyorum. Dışarıya çıktığımda öyle bir parfüm sıkmış insanlar var ki, sanırsın parfüm havuzuna düşmüş 😑 en güzeli temiz kokmak
Hava almak için dışarı çıkıyoruz.
Milletin tuhaf tuhaf parfüm kokularını soluyup geliyoruz 😅
Dimi? Yakında mandalla gezmeye başlıycam😂
Eic için teşekkür ederim ✨
Rica ederim 😇
Cevap
17Cevap
Beeen şoktayım.. Senin böyle düşünebileceğini hiç tahmin etmemiştim. Saygı duyarım ama aynı fikirde değilim.. Kokular sadece kötüyü bastırmak için değildir.. Sevdiğiniz bir şey gibi kokmasını istediğinizde de kullanırız.. Bunu bir ecnebinin bulması veya bulmaması neyi değiştirir ki? Eğer öyleyse daha din yokken ilk meyveyi , ilk ateşi bulan insan Neydi? Bu yüzden yememeli kullanmamalıyız.. Bence şöyle baklamıyız benide onuda aynı yaradan yarattı ve ikimizde farklı yoldan da olsa aynı yaradana inanıyoruz o yüzden onun bulması benim bulmak gibi bir ayrım yok..
Evet çok kullanıp kokmak kötü.. Hani derler ya her şey kararınca güzel..
İnanç konusunda da seni şaşırtabilirim🫢
Erkek parfümleri hiç hoş değil, resmen kötü kokuyorlar, farkında değiller..
Çok abartmadan parfüm kokusu hoş olabilir özellikle erkek arkadaşınıma sarıldığım zaman ondan gelen kokuyu yanımda olmadığı zamanlarda özlüyorum
İşte arkadaşın olmayan erkeklerin kokusunu duymak da hoş olmuyor 😄
Özellikle yazdım zaten aşırı parfüm kullanımı diye😂
Kokarken sıkmak daha kötü. Kokuyla birleşen iğrenç bir durum oluyor ortada.
Temizken temiz cilde uygulayıp gün boyu oluşacak vücut artıkları kokusunu önler ya da azaltırsınız.
Aşırıya gerek yok ama mis gibi kokmaktan daha güzel ne olabilir ki banyo yapınca sabun kokun daimi üstünde olmuyor sonuçta
Temizliğine artı katmak için olabilir ama gerçekten şişeyi üstüne döküp gezenleri anlamıyorum.
Ben hızlı terledigim için kullanmak zorunda kalıyorum 😂
2 fıs kullanılsın lütfen daha fazlası bayıltacak
Koku filmini izlemeni öneririm. Bakire halinle senden parfüm yaptığımı hayal et. Düşüncesi bile korkunç 78 dereceden sonra insandan cikan 3-4 damla koku, Dogal kokuları severim
leş gibi kokan insanlar mı parfüm sıkıyor? gidip önce temizliğinize dikkat edin sonra parfüm sıkın bir zahmet. parfüm leş kokunuzu gidermek için değil
Kesinlikle katılıyorum. Temiz bir duş aldıktan sonra kılları alıp ne parfüm ne de deodorant sıkmaya gerek duyarım. Dışarı çıkarsam mecbur hafif bir koku yeterli oluyor
Günlük yaşamımda parfüm kullanmıyorum hiç.
Özel gün ve toplantılarda kullanıyorum sadece.
Ne kadar temiz olsam da parfümsüz evden çıktığımı hatırlamıyorum kesinlikle evden çıkarken parfüm sıkarım
İstediğin kadar temiz ol hatta günde 2 kez yıkan parfüm başka bir boyut katıyor. Gün boyu güzel kokmanı sağlıyor.
Değil bence temiz kokmakla alakası yok daha güzel kokmak önemli
Katılıyorum fazlası boğuyor beni saat başı parfüm sıkanlar var neyin kafası anlamıyorum
Yok değil ne kadar temiz olursam olayım o parfümü sıkmadan evden çıkmam
Sen kendi kokunu alamazsın. Terlersen fsrk edemezsin.
Terli vucudumda bayılmak isteyen kız arıyorum yıllardır:)
linçlemeyin aşırı haklı
Konuş Fransız 🎤sende😄
herkes kırmızı atkısını rüzgarlı bayrak gibi gezdiriyor etrafta. atkı olsa boynuna dolar, gözükmez boynu. Zaten boynunu yoldan her geçene uzatamayacağı için, adam akıllı boynunu uzatarak da gezmiyorlar. Hayır varlığını gösterecekse kokmasın, direk boynunu uzatsın, biz zaten gerekirse koklarız. konuştum, virgüllü, mirgillü hem de.
Adamsın 😄
Güzel kokarsam parfüme ihtiyaç duymuyorum terlersem güzel kokulu deodorant kullanırım. Parfüm kıyafete sinince yıkadığım halde çıkmıyor deterjanla karıştıktan sonra iğrenç bir koku yapıyor
Ahahahaha seni @_infinitum a sevk eduliyorum. Şurada bir fikir ayrılığı yaşayın da itrifakınız bozulsun nihaha
Eeee infini bak parfüme laf edip linç istemiş ne diyorsun bu işe? Jsjsj
İkinizi engelliyorum kib byeeeee
@_infinitum Amerika 'nın oyununa gelme😅
Nasıl da keyifle yazmış ahaha
Aylardır bugünü beklemiş zalım ihtiyar🫢
Bana bak ihtiyar 😂
Sorunun görselinde erkek var, soruda da aşırı parfüm kullanım detayı sjj
Mevzu bahis yine birşeyi doğru düzgün beceremeyen erkekler 🫢
Ben eski kaleciyim, yakalarım, attırmam puhaha
Her şeyin aşırısı gereksiz.
İnsanın doğal kokusunu baskıladığı için anlamsız
Parfüm sevmiyorum zaten..
Fresh çiçeksi kokuları tercih ederim
Değil, bayılırım djdj
Parfüm benim zaafım ya kullanılmalı bence
Kesinlikle katılıyorum
Cebimde her zaman parfüm taşırım
Aşırı gereksiz hemde
Bence gereksiz
Bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?